Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Denk dat je paard het juist heerlijk vind ! Kangaroo_Syl schreef:ikke: Ik heb toestemming van een (goede!!) DA dus ik hoef daar geen commentaar op. Ik vraag gewoon met wat ik het het beste kan beschermen. In de wei doe ik geen bescherming om, ze is heel rustig en de peesblessure is over en ben nu dus aan het opbouwen.
Alleen ik had gehoord dat het vrij zwaar is op de trailer daarom deze vraag
ikke schreef:Kangaroo_Syl schreef:ikke: Ik heb toestemming van een (goede!!) DA dus ik hoef daar geen commentaar op. Ik vraag gewoon met wat ik het het beste kan beschermen. In de wei doe ik geen bescherming om, ze is heel rustig en de peesblessure is over en ben nu dus aan het opbouwen.
Alleen ik had gehoord dat het vrij zwaar is op de trailer daarom deze vraag
Ja, een trailerrit is zwaar en nee, je kunt niks doen om dat te verlichten, behalve superrustig rijden. Vandaar ook mijn advies om je paard thuis te laten. Een trailerrit van drie uur is net zo zwaar als een klasse I endurancerit! Voor een gezond paard geen punt, maar als je paard net een peesblessure achter de rug heeft...........
dat geloof ik gewoon niet. 

) en niet te veel remmen en optrekken.. het liefste niet
veel plezier in drente