Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar je hebt toch ook van rubberen met een bovenstukje leer? Van Aigle (?) mijn vriendin heeft die en vind ze heel fijn
Citaat:Ik heb nu leren van Petrie en jopper met chaps, heerlijk! Rubber vind ik niks Maar je hebt toch ook van rubberen met een bovenstukje leer? Van Aigle (?) mijn vriendin heeft die en vind ze heel fijn
): Eerst een pany/maillot, en dán rijsokken. Ik heb de hele winter geen kouwe voeten gehad!
vincentlover schreef:ik wil wel graag laarzen waarmee ik wedstrijden mag rijden.Citaat:Ik heb nu leren van Petrie en jopper met chaps, heerlijk! Rubber vind ik niks Maar je hebt toch ook van rubberen met een bovenstukje leer? Van Aigle (?) mijn vriendin heeft die en vind ze heel fijn
Waar kan ik die kopen?

)
Citaat:Ik heb nu leren van Petrie en jopper met chaps, heerlijk! Rubber vind ik niks Maar je hebt toch ook van rubberen met een bovenstukje leer? Van Aigle (?) mijn vriendin heeft die en vind ze heel fijn
vincentlover schreef:haha, klopt ik ben niet zo groot![]()
ik zal ze wel eens gaan passen dan he![]()
weet jij toevallig of ze bij de ruitersportwinkel in Lichtenvoorde (antike curiosa en ruitersport) ook laarzen hebben?