?Ben benieuwd,
Groetjes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
Dus niets gedaan
. NOg gefeliciteerd

dan moet ze wel wat lekkers krijgen
van de andere 2 weet ik niet wanneer ze jarig zijn dus voor my zyn ze dan op dierendag jarig
meestal krijgen ze gewoon extra worteltjes koekjes, poetsbeurt en ze hoeven niet te werken
naja dat hoeven ze toch al bijna niet

maar t is voor t idee
paarden houden alleen maar van je omdat ze eten van je krijgen
, maar hoe?
. Zat er aan te denken om haar een stuk vlaai te geven, maar heb het toch maar niet gedaan. Eigenlijk heb ik niks speciaals gedaan. 24 mei wordt mijn veulen 1 jaar, en die ga ik dan als eerste meten hoe groot ze al is
. en flink knuffelen. 
Marijuhhhhh schreef:Ik zat te denken om een taart te maken, maar hoe?
Kwam zo net in mij op, gewoon een beetje creatief denken

) ik ga dus eerst maar eens kijken wat ie lekker vindt en dan een heerlijke taart voor hem maken! 
Ponygekkie95 schreef:ik wil ehel graag een taart maken, maar hij lust geen suikerklontjes (in tegen stelkling tot mij) ik ga dus eerst maar eens kijken wat ie lekker vindt en dan een heerlijke taart voor hem maken!
Kadanzlover schreef:ik leg brood op de bodem, dan neem ik gewone brok een halve kilo ofzo, daar doe ik water bij totdat het slobber is. wel zorgen dat er geen stukjes in blijven zitten. Dan nog wat appel en wortel doorheen. dan wel 1 hele dag in de koelkast laten staan. hij zet namelijk nog uit en als dat in de maag van je paard gebeurd ben je verder van huis. en dan kun je de bovenkant nog versieren natuurlijk