Echt bijna iedereen had witte bandages (behalve mijn vriendin
)Nou moet toch iemand mij vertellen wat het nút daarvan is.
Beschermers om, okee, die haal je er even af en doe je van te voren even om. Maar bandages..? Eerst helemaal omdoen, en eer dat je ze af hebt?? Het leek wel alsof mensen op het losrijd terrein al 'de mooiste' moesten zijn. Als het nog in je proef was, voor punten, okee, maar waarom in hemelsnaam op het losrijdterrein. Who cares dat jij witte bandages om hebt? Okee, dat het wel chique staat geef ik toe, maar al die moeite daarvoor? Als je het nou nog met gewoon rijden doet okee, of voor een foto... maar hier snapte ik helemaal niks van
Goed, van mij mag iedereen hoor, al komen ze met sleezy's losrijden, ieder zijn ding (hehe remember dat topic?
) maar mijn logica gaat het te boven 
Maar dat zal wel komen omdat ik niet zo van 'schoonheidswedstrijden' houd... gek genoeg ben ik niet over de zeik als ik 'mijn oorbelletjes vergeten heb' (meisje van onze stal...
ben al lang blij dat ik mn zadel en hoofdstel bij me heb hehe) en doe ik geen kilo's makeup op of mijn bril af zodat ik er mooier uit zie op wedstrijd. Waldo's oren scheer ik niet in de zomer en dan haal ik zn tastharen er maar gedeeltelijk af, omdat ie in de wei loopt en het functionele belangrijker voor mij is dan een opgedirkt wedstrijdpaard. Wat een circus af en toe, dat dressuurrijden.
Nee, witte bandages, daar zal je mij niet mee zien! 

)

Zó erg, ze had een zwarte rijbroek ofzo aan en een donkerblauw netje in dr haar. Tja en daar kan je natuurlijk niet mee rijden he!! men wat ben ik benieuwd wat zij allemaal wel niet moet doen voordat ze op wedstrijd kan zeg