Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bedankt, ga hem nu dus ook gelijk bestellen 
). 
Daantje1981 schreef:Thanx!
Ik heb nu een eurostar Klarisse. Ben erg tevreden over die broeken. Maar valt de maat ongeveer hetzelfde? Of is dat verschillend doordat de Klarisse lederen zitvlak heeft?
Ik vond eigenlijk de maat van mijn rijbroek niet echt overeenkomen met de maat broek die ik normaal heb...
lekkere rijbroek maar pluist idd.. Daarnaast is van mij antraciet rijbroek de ritssluiting niet helemaal goed, die wil nog wel eens opengaan... Ik heb 1 maat groter dan mijn normale maat Alytje schreef:Daantje1981 schreef:Thanx!
Ik heb nu een eurostar Klarisse. Ben erg tevreden over die broeken. Maar valt de maat ongeveer hetzelfde? Of is dat verschillend doordat de Klarisse lederen zitvlak heeft?
Ik vond eigenlijk de maat van mijn rijbroek niet echt overeenkomen met de maat broek die ik normaal heb...
Ik heb ook de Klarissa en heb dezelfde maat Klarissa als Klara. Die maten zijn gelijk. Maar voor de rest heb ik met gewone broeken altijd minstens 1 maat kleiner dan met (Eurostar) rijbroeken.

Opzich wel een fijne rijbroek, maar hij valt bij mijn onderbenen wat groot en gaat dan rimpelen
Kan ook aan mij liggen hoor
Weet niet of de rest daar ook last van heeft ?
Komt door die naden polly_amigo schreef:Ja, ik heb hem ook, Hij zit heel fijn alleen die steekzakken krijg ik beetje uitslag op me been van ..Komt door die naden
geworden. Nu 'schuren' ze niet meer. Alytje schreef:ja idd met, ik heb em nu aan
Het zijn echt hele fijne broeken!
!