ik heb een vraag aan jullie, ik weet dat jullie niet weten hoe ik rijd enzo maar ik zit met het volgende...
ik heb eerder met mn pony bij de paarden gestart, heb daar 6 wpten gereden, nu bij de paarden heb ik er ook 6 gereden in totaal dus 12, ik mag dus over naar de L... het gaat best goed in de B (heb de nieuwe proeven nog niet gereden hor) en ik twijfel of ik in juni over kan gaan.
ik heb nog 6 proeven in de B als het goed is en ik moet me nu inschrijven voor 2 wedstrijden in juni, zal ik me dan gewoon voor de L1 inschrijven?? het wijken, en de middengangen hebben we nog wel moeite mee maar verder gaat het wel goed, oefenen moeten we zeker nog, maar ik vind het ook zonde om in de B te blijven hangen, maarja om te vroeg naar de L te gaan is ook wat... aan de andere kant zou ik de L kunnen afzeggen als mn aankomende proeven niet gaan maarja ik kan er ook gewoon voor gaan.. wat zouden jullie doen?
gister heb ik op een onoficieel scholenconcour in de L1 gereden, ging wel oke, had 188 punten. ik weet dat het allemaal nog niet heel super gaat maar ik was wel tevreden. misschien dat jullie me een duwtje in de rug kunnen geven? (of juist niet?
)groetjes roelinda
) en zou je juist adviseren om nog even in de B verder te rijden tot je alle onderdelen uit de L1 beheerst, nog beter: L2 klaar bent! Ik zou lekker prijsrijden in de B (geef toe, dat IS fijn