Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DeBje schreef:Een quickydent (of hoe je dat ook schrijft) tablet in de wasmachine doen. Dat zijn tabletten om je kunstgebit te reinigen, maar maakt je witte was ook super wit!
 tegenwoordig zijn er vaak genoeg middeltjes tegen zoiets te verkrijgen.. misschien hebben ze in de winkel wel een goede tip?
 tegenwoordig zijn er vaak genoeg middeltjes tegen zoiets te verkrijgen.. misschien hebben ze in de winkel wel een goede tip?  

.
.

tienus63 schreef:Steradent wordt hier bedoeld. Vanish-achtige produkten willen ook nog wel eens helpen. Echfa vitrage wit, of een milde chloor/bleek oplossing. Maar dat laatste schijnt slecht te zijn voor de stiksels.

Ik heb nog niet zo lang een leren zadel (eerst kunstof) dus sinds begin dit jaar zeg maar heb ik hetzelfde probleem. Zal het ook eens proberen wat jullie zeggen
 Ik heb nog niet zo lang een leren zadel (eerst kunstof) dus sinds begin dit jaar zeg maar heb ik hetzelfde probleem. Zal het ook eens proberen wat jullie zeggen  

ziet niemand. Ik heb de hoop op een echte witte rijbroek al opgegeven
 ziet niemand. Ik heb de hoop op een echte witte rijbroek al opgegeven