Gistere was ik voor het eerst op oefenwedstrijd gegaan.(ging niet zo goed)
Ik had 118 punten...
hoeveel punten hadde jullie toen je voor de eerste keer op wedstrijd ging?
xxx Eline
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Lientjee schreef:Tja.. toch was ik nog 13e van de 19... dus ik was niet de slechtste..
.
) Ludora schreef:Lientjee schreef:Tja.. toch was ik nog 13e van de 19... dus ik was niet de slechtste..
Was het een onderlinge wedstrijd ??
Zo ja dan vindt ik dat de jury er wel rekening mee had kunnen houden dat er een enge caravan stond. Als er nog eens 6 mensen onder jou stonden is er wel heel demotiverend gejureerd... IMO dan...
erleyne schreef:Mijn allereerste wedstrijd in mijn leven ( toen was ik 8 of zo ) had ik 119 punten, maar dat was nog met de oude puntentelling, dus bij 120 een winstpunt. Ik heb echt lopen huilen, vind het nog steeds errug banketstaaf voor mezelf.
Ik heb gisteren voor het eerst gereden met een paard dat ik voor mensen rijd, ik had 161 punten en eerste ( was onderling ). Met Levi had ik op mijn eerste wedstrijd 163 punten en vierde. Met alle andere paarden weet ik het niet meer precies, zullen aan allebei de kanten wel uitschieters zitten ( kan me nog iets vaag herinneren van 174 punten met een vierjarige die voor het eerst meeging, maar ook een keer met een merrietje uitsluiting omdat ik 3 keer de ring had verlaten tijdens de proef)
) 149 en 163 en een 2de prijs. 

Suziej schreef:Hier heb ik ooit al een topic over geopent.