Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Sizz schreef:Wie weet lag het wel aan de jury.![]()

Urielle schreef:Ik weet dat iemand zulke punten haalde maar die was heel grof tegen haar paard tijdens de proef en de jury heeft dat steeds afgestraft met een 1.
Gjilke schreef:Was het niet met de oude oude proeven, waar je bij 120 een wp had?
OemmiejO schreef:Haha idd..
Hmm.. Nee, ik heb nog nooit zulke lage punten gezien.. Wat waren de punten van de rest? enn.. Liep je pony wel gewoon goed/ wat was het commentaar?
daffodil schreef:Ja of misschien de FNRS proeven? MIsschien dat daar de puntentelling ook anders loopt.......
Marijkjuh schreef:daffodil schreef:Ja of misschien de FNRS proeven? MIsschien dat daar de puntentelling ook anders loopt.......
daar is het aantal genoemde punten nog slechter dan bij de KNHS, daar haal je een winstpunt ( promotiepunt ) met 210 punten of meer
Ik zat ook al te denken. 

OemmiejO schreef:Ik zie het ja.. Wat raar zeg.. Degene boven je had ook niet de hoogste punten, maar de rest toch wel..
Maar als jij gewoon je pony onder controle hebt, zou je wel min. 130 punten moeten halen... ...
Tyke schreef:OemmiejO schreef:Ik zie het ja.. Wat raar zeg.. Degene boven je had ook niet de hoogste punten, maar de rest toch wel..
Maar als jij gewoon je pony onder controle hebt, zou je wel min. 130 punten moeten halen... ...
Ik was dit niet zelf!!!! Maar omdat ik 2 clubgenoten meereden kijk ik naar de uitslagen. (een ervan werd zelfs eerste) en zo zag ik het. Ik start aanstaande ZONDAG weer voor het eerst met mijn Paard. Dit was overigens ook een paardenrubriek.