Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. Sydney2005 schreef:Ik ga niet heen, veel te ver en het prijzengeld stelt ook niks voor...
CGJ12 schreef:Sydney2005 schreef:Ik ga niet heen, veel te ver en het prijzengeld stelt ook niks voor...
Had jij ook nog een pony dan.............
(ik om te groomen)
tip: hij is populair bij de jury`s
ruiter is op vakantie en ik ben naar WK honden, sorry

topsylover schreef:Kwitnie@ waar rijd je de kur?
Sydney2005 schreef:Ik ga niet heen, veel te ver en het prijzengeld stelt ook niks voor...
kwitnie schreef:Ik weet het nog niet
ik had namelijk vorig jaar aangeboden gekregen om mijn pony die verkocht is dan nog een keer uit te brengen maar ik weet niet hoe serieus dat was.
Als ik dan wel mee doe is dat dan in de Z1, maar dat weet ik dus nog echt niet zeker want hij loopt nu l2/m1 dus moet ik haar waarschijnlijk ook weer bijspijkeren![]()
en ik had verwacht dat ze het weer eind juni zouden doen en dan had ik mijn exames al gehad![]()
nu is het in mijn laatse vakantie
doe momenteel wel mee met de paard
morgen de laatste comppetitie wedstrijd en dan 25 maart kur![]()
topsylover schreef:Simsom@ dan moet je tegen Dennis geloof ik, als die dan al M2 loopttip: hij is populair bij de jury`s
oversized schreef:topsylover schreef:Simsom@ dan moet je tegen Dennis geloof ik, als die dan al M2 loopttip: hij is populair bij de jury`s
Uhhhh dat hangt er wel vanaf met welke pony want het ligt eraan met welke pony dat hij rijd... Hij is niet populair, maar zijn pony dus
En die nieuwe loopt nog L2 geloof ik toch?
oversized schreef:kwitnie schreef:Ik weet het nog niet
ik had namelijk vorig jaar aangeboden gekregen om mijn pony die verkocht is dan nog een keer uit te brengen maar ik weet niet hoe serieus dat was.
Als ik dan wel mee doe is dat dan in de Z1, maar dat weet ik dus nog echt niet zeker want hij loopt nu l2/m1 dus moet ik haar waarschijnlijk ook weer bijspijkeren![]()
en ik had verwacht dat ze het weer eind juni zouden doen en dan had ik mijn exames al gehad![]()
nu is het in mijn laatse vakantie
doe momenteel wel mee met de paard
morgen de laatste comppetitie wedstrijd en dan 25 maart kur![]()
Heeej Kwitnie heel veel succes morgen EN met de kur natuurlijk. We hebben er juist voor gekozen om de ponies in de vakantie te doen zodat iedereen wel de kans heeft om iedere avond te mogen starten en niet ivm examens/school niet mogen van de ouders... vandaar...
Heb jij problemen met het prijzengeld???
topsylover schreef:oversized schreef:[="topsylover"]
Simsom@ dan moet je tegen Dennis geloof ik, als die dan al M2 loopttip: hij is populair bij de jury`s
[e]
Uhhhh dat hangt er wel vanaf met welke pony want het ligt eraan met welke pony dat hij rijd... Hij is niet populair, maar zijn pony dus
Met het schimmeltje welEn die nieuwe loopt nog L2 geloof ik toch?
Maar hij heeft daaarom ook niet voor niets alle 4 onderdelen gewonnen op de outdoor kampioenschappen
kwitnie schreef:Met het schimmeltje welEn die nieuwe loopt nog L2 geloof ik toch?
Maar hij heeft daaarom ook niet voor niets alle 4 onderdelen gewonnen op de outdoor kampioenschappen
die nieuwe is al weer M1 Zelfs al weer Gronings Kampioen.
maar ze hebben het goed voor erkaar die jongens. Goed les goede pony's maar ze rijden ook goed hoor. anders rijden ze zeker niet bij al die juries goed. maar misschien zie ik het wel verkeert momenteel volg ik het niet zo super.
En ik ben heel benieuwd hoe ze straks rijden op de Nederlans
topsylover schreef:Nu alweer M1? Dat gaat snel! Idd, ze krijgen goed les. Ook niet voor niets want ze gaan toch naar het HTC![]()
( en een super pony
)topsylover schreef:Maar een gedeelte van de punten ligt toch aan dat ze zo stinkend rijk zijn
kwitnie schreef:topsylover schreef:Nu alweer M1? Dat gaat snel! Idd, ze krijgen goed les. Ook niet voor niets want ze gaan toch naar het HTC![]()
Alleen marc gaat toch naar het HTC?
maar dan moet ik ook zeggen dat dat een super combinatie is( en een super pony
![]()
![]()
)
topsylover schreef:Maar een gedeelte van de punten ligt toch aan dat ze zo stinkend rijk zijn
ja maar toch hebben bijde ouders een gewoon beroep.![]()
en als je dan toch geld heb waarom zou je het dan niet gebruiken. Ik vind het niet erg