Ik kom net terug uit winschoten, 144 en 160(2 jury's,1proef),..wel hele grote puntverschillen,bij de meeste combi's,de jury's zaten niet echt op 1 lijn had ik het idee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
...
!
)!
!grandeur schreef:Terug uit Winschoten!
Einduitslag Z2 paarden:
1. Corrie Rave - Landkorn
2. Mireille Steyaert - On Fire GW
3. Callista Leeuwerke - Mikonos
4. Moniek Vos - Now or Never V

Alanta schreef:Die hebben ze teruggetrokken, vraag me niet waarom, zal wel ergens komen te staan denk ik. Ik heb wel de bel horen rinkelen maar weet niet precies waar de klepel hangt !

Alanta schreef:weet idd niet precies hoe die uitdrukking gaat, maar je begrijpt wel wat ik bedoel, toch?

Alanta schreef:ik denk ik ook wel, maar ik ga dit dus niet aan de grote klok (he weer die klok) hangen.
Gefeliciteerd met je Z1 titel trouwens!!
) gewonnen.
in de M1 oversized schreef:en ik was 5e.....![]()
in de M1
Alanta schreef:Die hebben ze teruggetrokken, vraag me niet waarom, zal wel ergens komen te staan denk ik. Ik heb wel de bel horen rinkelen maar weet niet precies waar de klepel hangt !
grandeur schreef:Puntenverschillen houd je altijd, ik zag in de M1-uitslag ook een hele fijne: 169 en 148 (en dan nog op de 7e plek eindigen -in de prijzen- denk dat je dan wel zwaar baalt van die 148 als je een goede proef hebt gereden)!
yokie schreef:
En verder.. was het fijn rellen dit weekend met de groninger bond. Genieten van een
slof-tijdens-prijsuitreiking relletje
yokie schreef:Details zijn via pb verstuurd. Wil geen regiobestuurders recht in 't gezicht confronteren met gemaakte keuzes
yokie schreef:Ténzij het geen goede proef was... dát kan natuurlijk ook nog. En geloof me.. 169 was het niet waard.
.
.
! yokie schreef:, en uiteraard de Laarakkers versus de rest van de wereld rel.
Alanta schreef:oversized schreef:en ik was 5e.....![]()
in de M1
Goed man, gefeliciteerd !
CGJ12 schreef:yokie schreef:
En verder.. was het fijn rellen dit weekend met de groninger bond. Genieten van een
slof-tijdens-prijsuitreiking relletje
Even details please.............
yokie schreef:]genieten van het zogenaamd verplicht aanwezig moeten zijn tijdens de prijsuitreiking