Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zou niet weten wat je anders had kunnen doen. 
Raiza schreef:Ik heb inderdaad zitten twijfelen of ik een 0 of een 1 zou geven, tenslotte is niet uitgevoerd een 0.
Ik heb haar in de eerste proef een 2 en een 3 gegeven. De tweede proef heb ik haar voor het aanspringen in galop en voor de overgang terug naar draf beide keren een nul gegeven. Voor de volte met middengalop heb ik 2x een 1 gegeven, omdat ze de volte gereden heeft.
Andere combinatie kreeg haar paard niet in de linkergalop, paard toonde verzet en meer dan 1 a 2 passen galop is niet getoond. Die heeft een 2 gekregen omdat ze het toch geprobeerd heeft.
Ir111 schreef:Ik vind ook dat je goed gepunt hebt.
@ Goldwing: je hebt het over iemand 'die heel vaak van die K*T paarden onder zich krijgt'. Wel eens over nagedacht dat die paarden die jij K*T paarden noemt gewoon verreden of verkeerd begrepen zijn door hen die op hun rug zitten? Door die K*T mensen dus?
goldwing schreef:
Ja je hebt wat in je ring gehad he raiza ??
ik was in mijn 1ste proef heel blij met mijn 2 en voor die onderdelen had gewoon een 0 verwacht. In de 2de proef had ik de fut niet meer om het nog te proberen.
maar dat houdt het boeiend! Kon wel lekker punten... van een 0, maar heb ook diverse 8-en een 9 kwijt gekund. Als je nog eens zo'n ring hebt, dan bel je maar
goldwing schreef:Zullen ze zeker doen
De ruiters waren heel tevreden over je beoordeling,eerlijk rechtvaardig en niet bang om te punten
Een jury zit over het algemeen 1 keer per jaar bij ons dus het volgende winter seizoen zullen ze zeker weer aan je denken.
Jury vertelde na afloop dat paar onderdelen was vergeten, had niet in de gaten gehad dat ik het galopgedeelte had vervangen door draf. Kreeg hiervoor 2-en, en ook terecht. goldwing schreef:Een jury zit over het algemeen 1 keer per jaar bij ons dus het volgende winter seizoen zullen ze zeker weer aan je denken.

stalleke schreef:ik was ook erg blij met me punten! ik vond je idd ook een hele fijne jury! ik had een 3 maar had er ook 8en opstaan! zeer goed! wist niet eens dat je een bokker was
Exodus schreef:Ik ben het qua punten met missmuts eens en daarom goed beoordeeld. Ik snap dat het soms wel moeilijk is om zoiets te beoordelen omdat je de achterliggende gedachte misschien niet weet. Maar het gaat om de punten voor dat moment en dat was eigenlijk niet getoond.
PS. Ik heb toevallig ook meegereden (ben ook jury) die avond maar ik was erg blij met mijn punten. 168 en 172. Was ook zeer tevreden.
Die sloeg en schopte haar paard toch, had haar paard totaal niet onder controle. Heb nog even gedacht om haar bij me te roepen, maar toen riep haar vader(?) al dat ze normaal moest doen.
Was niet te zien.