Wat vinden jullie hiervan? Wie doet het? Wat zijn de reacties? Heeft de pony combinatie wel gelijke behandeling als de paarden? Hoe zijn de reacties van de andere deelnemers? Is het te doen?
Kortom; ik wil er alles over weten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

OemmiejO schreef:Jeetje, Shanna 186pt. in de B?![]()
Euhh ik zou ff op de zoekmachine zoeken, hier zijn al aardig wat topics over
Alwiene schreef:Wat is bij jouw de reden van je nieuwsgierigheidheid Colt?

.
en ik ben zo te lezen niet de enige met een kleintje
esmeejj schreef:
Zolang je een pony hebt met "paarden" passen word je gelijk behandeld. Maar als die echt pony pasjes zoals ze dat dan noemen loopt word je iets strenger beoordeeld. Maar als je gewoon pony met ruime gangen hebt is het zeker te doen! Heeft mn nicht ook gedaan, die is nu onlangs wel op de paarden overgestapt maar die is met haar D-pony nog tot de MII gekomen tussen de paarden!! Dus het kan zeker! Succes!=D
Zorro was tijdens het losrijden buiten ergens van geschrokken en ontzettend heet. ik kon er absoluut niet met mijn been aankomen. Hij zette het meteen op een lopen. Tja dan heb je nogal een gespannen proef

) toen ik binnenkwam: zo`n paard hoort toch niet in de dressuurbaan! Die kan beter voor de wagen, dressuur is alleen voor KWPNèrs. Maar toen zag ze halverwege de proef de middendraf en daar is Pjelk wel goed in. Dus zij was helemaal lirisch: Oooooh hij kan strekken! En toen had ik een 161 punten en een tweede prijs
. Ik vond het wel heel gaaf haar vooroordelen weg te hebben gereden.
. Ik zie het probleem niet zo. Ik ken nog iemand die met haar NRPS pony bij de paarden start. Nu in de L2 geloof ik en dat gaat echt goed. Die vrouw is ook niet zo groot en vormt gewoon een mooie combi met de pony die echt heel rijtypisch gebouwd is. Het is gewoon net een paarden combinatie maar dan wat kleiner