Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Kan natuurlijk allebei de kanten op werken haha!
. Minpuntje vind ik dat de binnenbak wel 'gehorig' en 'kijkerig' is, achterkant van de stallen zit tegen de bak aan zeg maar. Toen ik reed waren ze in de stallen aan het vegen e.d. en het paard dat ik rijd is nogal een zeikerd wat dat soort dingen betreft. Wat foto's van de buitenbaan kun je trouwens zien in de link in mijn onderschrift 
Lielle schreef:talented, 4/5 maart gaat er niet door.
Lielle schreef:Dat weekend hebben ze een hengstenshow.talented, 4/5 maart gaat er niet door.
levi schreef:Lielle schreef:Dat weekend hebben ze een hengstenshow.talented, 4/5 maart gaat er niet door.
http://www.stalallure.com/hengstenshow.htm
Arieskuh schreef:heb er vandaag weer eens gereden..
ben hier al best vaak gestart..
is wel fijne accomodatie, alleen ik vind de punten altijd zo laag die ze geven..
had vandaag weer eens 152 en 154 terwijl het echt wel een winstpuntje waard was! ik was 5e en 9e, degene die eerste was had volgens mij ook maar 161..
nielsd schreef:Off topic is Was.Pikk een plaats?
talented schreef:Arieskuh schreef:heb er vandaag weer eens gereden..
ben hier al best vaak gestart..
is wel fijne accomodatie, alleen ik vind de punten altijd zo laag die ze geven..
had vandaag weer eens 152 en 154 terwijl het echt wel een winstpuntje waard was! ik was 5e en 9e, degene die eerste was had volgens mij ook maar 161..
Heb daar toch afgelopen jaar met twee paarden de nodige winstpunten binnen gesleept in het L/M! En zeker niet allemaal verdiend!
Waspik was vaak een concours om punten te rijden
talented schreef:Er zijn gewoon een aantal "sinterklazen"die regelmatig in Waspik zitten te jureren. Maar deze kom je ook tegen op andere wedstrijden, misschien met wat minder regelmaat!
mee eens
Tegelijk met mijn moeder