Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AppelBoom schreef:Tja, jurysport is en meningensport..
CarolineP schreef:Maar : in het proevenboekje (blz 15) staat;"Het (paard) draagt het hoofd daarbij recht met de neus- iets voor de loodlijn "( in het algemeen, wat ze daar dan ook mee bedoelen???)

knolliepower schreef:Nou mijn paardje heeft ook nijging achter de loodlijn te gaan lopen, en daar werd ik behoorlijk zwaar op afgestraft
Terwijl wij in de B rijden
CGJ12 schreef:Liever 1 cm erachter, dan 15 ervoor.......... dat is zeker.
CarolineP schreef:Ben ik met je eens CJG12. Maar als je je paard netjes aan de teugel heb, kun je hem ook OP de loodlijn voorstellen! Sterker, jij bepaald dan de lengte van de hals!Dus als een paard in de ring achter de loodlijn wordt voorgesteld vraag ik me af waarom iemand daar voor kiest.
).
), hoe makkelijker het is haar hoger in te stellen en het neusje eruit te laten komen. Ik ga dus niet geforceerd dat neusje eruit lopen 'douwen' omdat dat zo hoort, dat komt vanzelf wel.... Remember schreef:Ik ga dus niet geforceerd dat neusje eruit lopen 'douwen' omdat dat zo hoort, dat komt vanzelf wel....