Steeds kapotte billen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Black_Moon

Steeds kapotte billen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 19:16

Hoi,

Mijn naam is Maureen en ben 20 jaar, Ik rij al anderhalf jaar paard op manege "de 3 Linden" te Zeeland. ik heb eigelijk een probleempje. Elke keer als ik op een ander paard heb gereden, dan vorige keer, heb elke keer mijn billen kapot.

Weet iemand een oplossing?

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:17

Misschien andere ondergoed aan ? Ik heb ook welleens gehoord van mensen die een soort fietsbroekje onder de rijbroek deden ? Geloof ik

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:19

Ik had hetzelfde probleem tot ik ging westernrijden. Alles geprobeerd: andere onderbroek, andere rijbroek, fietsbroek onder rijbroek, zadelbontje...zelfs de plekken afgeplakt met second skin.
Probleem is dat het op een gegeven moment niet meer genezen wil.

Wat heb je al geprobeerd?

Moirsa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:20

igg geen sting
een vriendin van mij vond het zo raar dat haa rkont zo zeer deed na het paardrijden :S...

Fietsbroekje goed idee!!
Ligt het niet aan je houding???

Black_Moon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 19:26

Ik zal ff zeggen wat al geprobeert heb:

Een fietsbroek, boxershort (was een idee van me pa ), mijn billen afgeplakt met pleisters.

Mijn instructeur zei, dat het aan mijn houding niet aanlag

Misschien nog meer tips, wil alles proberen

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:27

Er bestaat ook speciaal paardrijondergoed, niet goedkoop volgens mij, maar voor jou misschien wel een uitkomst.

Black_Moon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 19:34