Hebben meer mensen nou nog geen coupons??
Ik zou ze begin januari krijgen..
Dit is het eerste jaar dat ik officieel ga starten..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suziej schreef:Je kunt zo lang blanco coupons aanvragen.
Suziej schreef:Je kunt zo lang blanco coupons aanvragen.
#Ymke# schreef:Suziej schreef:Je kunt zo lang blanco coupons aanvragen.
die kosten je iets van 15 euro per coupon

Kris25 schreef:Heb inmiddels de wedstrijden van Januari al afgezegd. Hoop dat ik die van februari wel mee kan gaan rijden.
en ). Maar, binnen twee weken zou ik kaart en coupons binnen hebben. #Ymke# schreef:Suziej schreef:Je kunt zo lang blanco coupons aanvragen.
die kosten je iets van 15 euro per coupon
gekke_koei schreef:als ik ze wil bellen nemen ze de telefoon niet eens op.. al een paar keer gehad.. en als ik ze een mail stuur krijg ik of geen antwoord of heel laat.
ze mogen daar de boel wel eens reorganiseren en dan iedereen hetzelfde verhaal leren... en niet dat je van tig anderen weer andere dingen te horen krijgt.. want echt duidelijk is het niet.
er is al bijna 1,5 week overheen gegaan sinds het voor de 2e keer op de fax is gestuurd.. dus ben benieuwd... voor 12 februari moet alles binnen zijn anders wordt ik echt boos. ik betaal voor 365 per jaar.. niet voor minder en als ik er vervolgens wedstrijden voor af moet zeggen vind ik dat helemaal schandalig.