Twee wedstrijden starten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Twee wedstrijden starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 19:02

Ik ben nog een leek en ik wil in februari wedstrijden gaan starten. Nou was ik de reglementen op de knhs site even aan het doorlezen, kwam ik dit tegen:

Citaat:
Het inschrijven voor en/of het starten door dezelfde deelnemer tijdens twee verschillende wedstrijden op één dag is toegestaan voor zover dat met verschillende paarden gebeurt. Aan de overige in dit reglement opgenomen wedstrijdbepalingen, waaronder het tijdig aanwezig zijn en het persoonlijk in ontvangst nemen van prijzen, dient tijdens beide wedstrijden voldaan te worden. Indien de deelnemer in gebreke blijft vervallen de gewonnen prijzen aan de wedstrijdorganisatie.

Misschien ben ik dom maar ik dacht dat je twee wedstrijden op één dag, met hetzelfde paard mocht rijden?
100 keer excuses als dit al ergens gevraagd is, of ergens staat.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:04

nee juist niet, je mag 2 verschillende wedstrijden op verschillende paarden rijden. Dus als jij bij wedstrijd a: flip en klaas start. Mag jij op dezelfde dag: flip en klaas niet meer starten. maar wel piet bv

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 19:08

missmiekie schreef:
nee juist niet, je mag 2 verschillende wedstrijden op verschillende paarden rijden. Dus als jij bij wedstrijd a: flip en klaas start. Mag jij op dezelfde dag: flip en klaas niet meer starten. maar wel piet bv

Leuke uitleg Maar heel erg bedankt, dan weet ik dat

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:09

nee, dat mag niet
Ik wou het ook al

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 20:34

Nancy_evita schreef:
nee, dat mag niet
Ik wou het ook al

Heb je toch meer kans op een prijs he

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:38

zomaar een vraag hoor(niet l*llig bedoelt) maar vinden jullie 2 wedstrijden met 1 paard op dezelfde dag, dan niet een beetje teveel?
Je moet eerst naar de ene wedstrijd(trailerreis->vermoeiend voor een paard) dan losrijden en proeven rijden, dan inladen en dan weer verder vervoeren en weer losrijden en nog een paar proeven. Ik zou dat echt nooit doen, dat vind ik echt veels te veel.

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:43

missmiekie schreef:
zomaar een vraag hoor(niet l*llig bedoelt) maar vinden jullie 2 wedstrijden met 1 paard op dezelfde dag, dan niet een beetje teveel?
Je moet eerst naar de ene wedstrijd(trailerreis->vermoeiend voor een paard) dan losrijden en proeven rijden, dan inladen en dan weer verder vervoeren en weer losrijden en nog een paar proeven. Ik zou dat echt nooit doen, dat vind ik echt veels te veel.

Ach, als het paard goed genoeg getraind is, waarom niet?
Alleen denk ik ook niet dat ik dat ooit zou doen, niet alleen voor het paard is het veel, maar ook voor jezelf

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:47

Haffiej_gurl schreef:
missmiekie schreef:

Ach, als het paard goed genoeg getraind is, waarom niet?
Alleen denk ik ook niet dat ik dat ooit zou doen, niet alleen voor het paard is het veel, maar ook voor jezelf

dan nog is het nogal veel, voor spieren ed. Dan ben je een hele dag bezig met je paard, van s morgens vroeg tot s avonds laat, slepen met m en dan elke keer rijden ed, ik vind het niet echt eerlijk tegenover je paard... Ookal is hij/zij goed getraind.

hetismij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:50

geld dat ook voor de regiokampioenschappen? want ik heb 2 regiokampioenschappen op dezelfde dag met andere paarden maar mag dat dan ook? (dressuur pony's en springen paarden)

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:57

zolang je met verschillende paarden start, mag het!

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 21:25

missmiekie schreef:

Ik bedoelde, twee proeven op hetzelfde terrein. Dat je als je B rijd, bijvoorbeeld twee B-proeven rijd. Bijvoorbeeld dat je de ene om 11 uur 's ochtends rijd, en de andere om 1 uur 's middags. Ik dacht namelijk dat je misschien twee verschillende proeven had op één dag, op dezelfde manege.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:27

ohw zo. Nee bij een wedstrijd werkt het eigenlijk altijd zo dat je de eerste proef bv om 11 uur rijdt en daarna de 2e proef een half uur later, dat mag gewoon, dat hoort ook(tenzij je er zelf voor kiest om geen 2e proef te starten)

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:33

missmiekie schreef:
zolang je met verschillende paarden start, mag het!

Jep, staat er

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:35

DjunDjun schreef:
missmiekie schreef:

Ik bedoelde, twee proeven op hetzelfde terrein. Dat je als je B rijd, bijvoorbeeld twee B-proeven rijd. Bijvoorbeeld dat je de ene om 11 uur 's ochtends rijd, en de andere om 1 uur 's middags. Ik dacht namelijk dat je misschien twee verschillende proeven had op één dag, op dezelfde manege.

ooh zo
Dat mag wel hoor
Iedereen doet dat zowat toch
mijn vriendin ook, ik ook

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:35

DjunDjun schreef:
missmiekie schreef:

ooh zo
Dat mag wel hoor
Iedereen doet dat zowat toch
mijn vriendin ook, ik ook

Citaat:
twee
verschillende
wedstrijden op één dag is toegestaan voor zover dat met verschillende paarden gebeurt.
Laatst bijgewerkt door Sempre op 08-01-06 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:48

het is heel gebruikelijk dat je 2 proeven start hoor!!! Een wedstrijd houdt meestal in 2 proeven
2 wedstrijden zijn 4 proeven op 2 verschillende locaties
hopelijk snap je het zo maar!

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 22:01

Ja sorry ik haalde wedstrijd en proef dus door elkaar
Maar dat is dus twee verschillende proeven? En dan ook twee keer inschrijfgeld betalen?

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:03

een wedstrijd= 2 proeven, 2 verschillende proeven(kun je opzoeken in het proevenboekje, welke proef je welke maand moet rijden) en je betaalt vooraf gewoon per proef, je betaalt beide proeven wel gewoon in 1 keer! als je 1 proef start, betaal je ook maar 1 keer.

Dewi79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:04

Hoi,

Meerdere proeven starten met hetzelfde paard op hetzelfde terrein mag.
Als het hetzelfde paard op een ander terrein is mag het niet, maar een ander paard op hetzelfde óf een ander terrein mag weer wel!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:15

Hobo schreef:
Hoi,

Meerdere proeven starten met hetzelfde paard op hetzelfde terrein mag.
Als het hetzelfde paard op een ander terrein is mag het niet, maar een ander paard op hetzelfde óf een ander terrein mag weer wel!

MEERDERE= 2

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 22:17

missmiekie schreef:
een wedstrijd= 2 proeven, 2 verschillende proeven(kun je opzoeken in het proevenboekje, welke proef je welke maand moet rijden) en je betaalt vooraf gewoon per proef, je betaalt beide proeven wel gewoon in 1 keer! als je 1 proef start, betaal je ook maar 1 keer.

Als het inschrijfgeld dus bijvoorbeeld 7 euro is, betaal je twee keer 7 euro?

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:19

DjunDjun schreef:
missmiekie schreef:

Als het inschrijfgeld dus bijvoorbeeld 7 euro is, betaal je twee keer 7 euro?

ja, meestal staat er wel bij: 7 euro per proef.

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 22:21

missmiekie schreef:
ja, meestal staat er wel bij: 7 euro per proef.

Ok heel erg bedankt, het is me nu allemaal weer duidelijk

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:22

oke, graag gedaan

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 10:33

en dit is een goed voorbeeld van een correcte reglementsvraag.