Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Perla schreef:bach rescue remedy? heb ik nog nooit van gehoord? kun je er iets meer over vertellen? de werking... waar het te verkrijgen is
Perla schreef:is het homeopatisch?
heidehofs schreef:ik doe dat zo: m'n vader heeft tabletten voor onverspannenheid. neem daar een halve tablet van. neem een half potje rescue(weet niet of je het zo schrijft) dan blijf ik echt wel even rustig. toen ik m'n schoenen aan wou doen en ik zat op een stoel viel ik dr echt bijna van af..zo duizelig was ik.
Urielle schreef:Ik moet idd goed de tijd hebben van te voren en ook weten waar alles is, (secretariaat, waar ik los moet rijden, hoe ik dan naar de ring rij...) en ik slik van te voren Bach Rescue Remedy.
hananya schreef:Ik moet toegeven dat ik wel een beetje schrik als ik sommige reacties hier lees....
Als ik toch eerst kalmerende druppels of pillen zou moeten innemen voordat ik op concours ging, dan ging ik helemaal niet meer! Ik kreeg dan ook geen paard meer mee volgens mij...
Jongens en meiden, we rijden toch wedstrijden omdat we er lol aan beleven en we eens willen kijken waar we staan in de training?
Ik rijd meerdere paarden en ook redelijk hoog op landelijk niveau, maar ik doe het allemaal voor mijn hobby...
Ik zal hiermee wellicht een aantal mensen voor het hoofd stoten, maar ik zou me maar eens afvragen of je wel op concours moet gaan...?
Als je van het op concours gaan zoveel hinder ondervindt, zou ik maar mooi thuis blijven rijden...
Maar goed, dat ben ik maar...