Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gekke_koei schreef:het is alleen heel erg dom dat ze er 2 op hetzelfde adres sturen. mijn vriend had 2 startkaarten en ik 1, en kregen beide de P&S, misschien dat ze daar eens iets aan moeten veranderen.
astridastrid schreef:Je kan gewoon lidmaatschap van KNHS nemen zonder P&S, hoor. Heeft nikkigioa op Bokt al een paar jaar en ook dit jaar weer. Normaal kost je lidmaatschap €40, zonder P&S kost het €15. Zij is overigens ook gewoon 1e gezinslid, geen probleem dus.
nikkigioa schreef:astridastrid schreef:Je kan gewoon lidmaatschap van KNHS nemen zonder P&S, hoor. Heeft nikkigioa op Bokt al een paar jaar en ook dit jaar weer. Normaal kost je lidmaatschap €40, zonder P&S kost het €15. Zij is overigens ook gewoon 1e gezinslid, geen probleem dus.
Klopt, you go girl!
Neonlight schreef:nikkigioa schreef:Klopt, you go girl!
Maar heb je dan een startkaart? Zover ik weet is het zo dat als je een startkaart hebt ben je verplicht om daar ook op geabboneerd te zijn. Bij onze vereniging (VHN = Vereniging Hackneyrijders Nederland) hebben we de laatste vergadering ook een hele discussie hierover gehad, maar helaas, wij zijn verplicht hiertoe. Vroeger hadden we een apart blaadje, de Mailcoach, en daar stond tenmnste wat in voor ons, maar nu proppen ze het ook in P&S, tenminste, de vraagprogramma's. En dusdanig klein van lettertype (want het mag maar op 1 pagina staan) dat niemand het kan lezen. (Pak maar eens een oude erbij (van voor september) en probeer de laatste pagina maar te ontcijferen.) Tja, en reglementsveranderingen komen er voor ons niet in te staan. Laatst stond er eentje in, wel eentje die vorig jaar al ingevoerd was.
Mies7 schreef:Volgens mij is het voor wedstrijdrijdende leden verplicht om een abonnement te hebben op de P & S, omdat in dit blad ook de reglementswijzigingen en dergelijke vermeld worden.