Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Al jij een correcte scheiding <prof> - <niet prof> kunt maken ben je al half op weg...........
En profs weren doe je maar op op één zeer effectieve manier.........
Concoursen organiseren op slechte terreinen, met waardeloze ringmeesters en een gebrekkige organisatie. Zelfs voor dikke geldprijzen komen de profs dan niet..........![]()
Een gemiddeld kringconcours dus........
Jippie schreef:Ik denk dat het een goede zaak zou zijn dan wanneer ruiters meerdere keren ZZL of hoger hebben gestart ze niet meer in de basis mogen meedoen, tenzij HC natuurlijk.
CGJ12 schreef:IddAl jij een correcte scheiding <prof> - <niet prof> kunt maken ben je al half op weg...........
Citaat:En profs weren doe je maar op op één zeer effectieve manier.........
Concoursen organiseren op slechte terreinen, met waardeloze ringmeesters en een gebrekkige organisatie. Zelfs voor dikke geldprijzen komen de profs dan niet..........![]()
Een gemiddeld kringconcours dus........
Urielle schreef:Het ging juist om het prijzengeld, op de bekerwedstrijden zie je bijna geen profs, is mijn ervaring.
CGJ12 schreef:Ik heb met pijn en veel moeite 2 paarden in het ZZ+ geklasseerd, maar als ik dan niet meer gewoon Z2 zou mogen starten is de lol er wel héél gauw af.