gouden oliebol 8 jan simonshaven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

gouden oliebol 8 jan simonshaven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 11:32

wie doet er mee?

en weet iemand of ik de starttijden ergens online terug kan vinden?

diddlmouses

Re: gouden oliebol 8 jan simonshaven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 12:41

wat is dat precies dan, springen?

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 13:17

ja spring wedstrijd met apart een record hoogte sprong voor degen die mee willen doen

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:22

Oew ja, eerst wilde ik meedoen. Ik ga toch maar niet.
Ik kom mss wel kijken.

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 14:46

Het zal wel raar zijn, het is natuurlijk jaaaaren op het groene dak geweest en nu voor het eerst op simonshaven, wel een super locatie.

er zullen wsl ook wel van de manege meedoen, tenzij op die dag ook bij ons record hoogte sprong is. Maar ik weet niet zeker of er mensen mee doen (ik kom weinig op de manege haha)

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 14:48

Volgensmij is bij jullie vandaag 't springen, Michelle

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 16:33

In Tinte is inderdaad vandaag het recordhoogtesprong en de nieuwjaarsreceptie. Helaas ben ik alweer in Utrecht aan de slag en kom ik daar dus niet kijken. 8 januari op Simonshaven had ik ook gehoord. Alleen ik heb de laatste tijd te weinig gesprongen, daarom heb ik me niet ingeschreven. Op zich had ik wel graag mee gedaan, maar ik heb afgelopen donderdag weer voor het eerst sinds oktober een springles gereden met Duvel en deze week heb ik voor de rest geen tijd om te oefenen, ben weer druk aan de studie...
Lijkt me wel raar, gouden oliebol niet op Het Groene Dak en zonder Teun vd Waal. Teun vd Waal was min of meer de gouden oliebol (mmm, dit klinkt niet echt complimenteus, maar ik bedoel het positief iig). Dat is ook alweer een jaar geleden, dat die overleden is.

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:06

Marije_jiplover schreef:
In Tinte is inderdaad vandaag het recordhoogtesprong en de nieuwjaarsreceptie. Helaas ben ik alweer in Utrecht aan de slag en kom ik daar dus niet kijken. 8 januari op Simonshaven had ik ook gehoord. Alleen ik heb de laatste tijd te weinig gesprongen, daarom heb ik me niet ingeschreven. Op zich had ik wel graag mee gedaan, maar ik heb afgelopen donderdag weer voor het eerst sinds oktober een springles gereden met Duvel en deze week heb ik voor de rest geen tijd om te oefenen, ben weer druk aan de studie...
Lijkt me wel raar, gouden oliebol niet op Het Groene Dak en zonder Teun vd Waal. Teun vd Waal was min of meer de gouden oliebol (mmm, dit klinkt niet echt complimenteus, maar ik bedoel het positief iig). Dat is ook alweer een jaar geleden, dat die overleden is.

Onze ouwe Teun idd!

Oh is dat vandaag?? Kun je nagaan hoevaak ik er ben, hoelaat begint het? Miss dat ik ga kijken, of ben ik al te laat?

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:13

Ik doe ook mee!!! Bij de paarden.

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 12:24

ik doe ook mee in de 1.00-1.10
hoe was het op tinte?

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 13:07

Het was erg gezellig! De hoogtesprong ging dit jaar niet zo hoog, maar wel met een breed deelnemers veld. 9 ruiters gingen over 1.25, daarvan 7 over 1.30 en 2 over 1.35. Daarvan weigerde er 1 op 1.41 en de ander ging er 2 keer, wel met balk overheen!

en je wil niet weten wat voor paard... EEN TINKER! Echt zoooo gaaf, hij kwam elke keer heel rustig en soepel op de hindernis aan en *hop* eroverheen! Zo kick om te zien, echt er gewoon totaal geen moeite mee hebben en al die kwpn'ers er gewoon uitgereden!

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 14:16

dat is echt wel een super stunt!!

ben benieuwd wat er mee doet zondag

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 16:38

Michelle77 schreef:
9 ruiters gingen over 1.25, daarvan 7 over 1.30 en 2 over 1.35. !

Haha mn vriendin die nu naast me zit te bokken deed mee op Excel, ze was 7e (ook 1.30m)

justicehcb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 19:21

ik ben er zondag ook maar ik doe niet mee

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:09

OemmiejO schreef:
Michelle77 schreef:
9 ruiters gingen over 1.25, daarvan 7 over 1.30 en 2 over 1.35. !

Haha mn vriendin die nu naast me zit te bokken deed mee op Excel, ze was 7e (ook 1.30m)

Zij komt ook van Kaandorp toch? Een paardje met stekels, die lekker wakker was? Knap allemaal hoor, ik durf het niet meer.

@ Nelis, ik geloof niet dat er mensen van ons meedoen dit jaar.

Misschien ik volgend jaar, als we idd weer gaan springen en ik het durf! Ik mis het wel, heb vroeger veel gesprongen, en ook wel eens met de pony's gewonnen (niet de hoogtesprong, maar gewoon het parcours dan) Op de manege heb ik de hoogtesprong met een paard en een pony gewonnen. Dus als ik een paard heb waar ik op durf te beginnen, zodat ik daarna op Ol durf, ga ik miss wel weer eens starten

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:11

Ik hoop dat je niet gaat vallen met springen Nelis . Dan kan ik je niet meer omtoveren tot een dressuurmuts. Haha!

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:13

Ik sta op Simonshaven dus kom wel kijken wel pas laat dan ga de dag ervoor uit, ben zelf zo niet van t springen vind t wel gaaf om te doen maar niet om naar te kijken arme paardjes
Mn nichtje Stephenie de Groot doet wel mee! Als het goed is met Springdream Steffie en Ravel dr nieuwe pony, maar Ravel weet ik niet zeker.

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 20:27

Barbara_m schreef:
Ik hoop dat je niet gaat vallen met springen Nelis . Dan kan ik je niet meer omtoveren tot een dressuurmuts. Haha!

he wel een beetje vertrouwen hebben he in me?

vandaar dat ik zaterdag ook nog dressuur les heb van jouw kan je me nog is uitleggen hoe dat nou ook weer met die stevige zit zat!!

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:37

Haha! Oke doen we.

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:39

Hey da's bij ons Maar ik ga mooi niet meedoen! Zou een zelfmoordpoging zijn

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 20:42

kom op joh
stelletje dressuur prikkers hier ook in zuid holland!!!

beetje afwisseling is toch goed voor je...

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:43

Leuke afwisseling, onderste boven in de hindernis liggen en bijna je nek breken Neee, voor mij geen springen. Dat mag Nicka doen, en zelfs die knettert er wel eens af

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 20:46

jammer hoor dat er hier in tegen stelling tot utrecht bijna geen animo voor is.
ik ben bij ons op stal de enige die springt...
waar komt dat toch door hier op dat eiland?

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:48

nelis schreef:
jammer hoor dat er hier in tegen stelling tot utrecht bijna geen animo voor is.
ik ben bij ons op stal de enige die springt...
waar komt dat toch door hier op dat eiland?

Ooit ga ik het ook weer doen! eerst een paard en instructie die mij over mijn angst heen kan helpen.....

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:53

Ik heb best wel veel gesprongen, maar het ontbreekt me nu voornamelijk aan tijd. Heb best vaak meegedaan aan de gouden oliebol op Het Groene Dak, maar de laatste keer dat het was, stond Duvel met keelontsteking en moest ik afzeggen, helaas (2 jaar geleden, vorig jaar was het niet). En nu ontbreekt het me echt aan de tijd om er voor te trainen. Duvel kan best goed springen, alleen we moeten het wel doen, anders vliegt hij als een idioot door de bak en neigt stuurloos te worden, in zijn enthousiasme.
Misschien dat ik voor volgend jaar tijd kan vinden om weer flink te oefenen met springen, ooit wil ik ook KNHS een parcous rondkomen (ipv uitgebeld worden, zoals in Tinte afgelopen zomer).