wie kan mij wat informatie geven??
een beetje over de oefeningen en voorbeelden.
hoe leg je het goed en duidelijk uit enzvoorts.
groet van mij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cinnepin schreef:staat er ergens dan dat de TS zelf niet weet hoe ze moet zitten??
Beetje kort door de bocht.
Ik heb ook eens geleerd dat je mensen op een skippybal moet zetten blijkt er goed te zijn voor je houding en zit.
@ baroen het valt me een beetje op dat je bij iedereen zegt dat ze meer kennis moeten hebben.
Ontopic iniedergeval veel succes.
Cinnepin schreef:staat er ergens dan dat de TS zelf niet weet hoe ze moet zitten??
Beetje kort door de bocht.
Ik heb ook eens geleerd dat je mensen op een skippybal moet zetten blijkt er goed te zijn voor je houding en zit.
@ baroen het valt me een beetje op dat je bij iedereen zegt dat ze meer kennis moeten hebben.
Ontopic iniedergeval veel succes.
smurfje schreef:mmmmm,
mag ik even invallen??
ik heb nooit gezegd dat ik zelf geen zitlessen heb gevolgt.
dus waar jullie dat uit halen weet ik niet. ook heb ik verder wel de woorden om iemand aardig te laten zitten.
maar waar mijn hele vraag om ging over de presentatie van je zelf, dus wat is die ene opdracht en hoe leg ik hem het beste uit.
dus volgende keer eerst vragen of iemand het zelf wel gevolgt heeft. het is niet leuk dat iedereen op je af bombadeert dat ik zelf niet kan rijden. hoe weten jullie dat nou??
groet smurfje
Cinnepin schreef:@ smurfje, hier wordt er altijd maar vanuit gegaan dat je er geen ervaring mee hebt
daantjuhhh schreef:nee daar word vanuit gegaan omdat ze die vraag zelf stelt.
Als je zitlessen volgt (een beetje fanatiek) weet je ook wel wat oefeningetjes lijkt me?
als je daar naar moet gaan vragen ben je iig niet op het juiste adres om zitlessen te geven.
smurfje schreef:maar waar mijn hele vraag om ging over de presentatie van je zelf, dus wat is die ene opdracht en hoe leg ik hem het beste uit.
Citaat:Ten eerste is er geen "één opdracht" om een ruiter goed te laten zitten.