Vandaag was een heel belangrijke dag voor mij...!
Ik mocht naar Maren-Kessel voor de kringkampioenschappen

Heel spannend allemaal, dus de hele week stressen, haha
Het ging met losrijden harstikke lekker, maar toen viel m'n knot uit
Echt vet balen, want na deze combinatie moest ik starten.
Ik als de wiedeweer m'n knot weer indoen, en gelukkig zattie wel een beetje, alhoewel er wel een heel klein plukje onderaan los hing...maarja...Daar had ik nu even geen tijd voor.
Snel nog even een rondje rijden, en starten maar!!
De proef ging voor mijn gevoel super lekker

Hij deed goed z'n best, en ik had mijn werk voor vandaag gedaan...
Nu nog maar wachten op de uitslag...
Ik stond eerste, dus ik had nog kans op de kringkampioen!!
Wel wisten we al zeker dat ik door zou zijn naar Wanroy voor de Brabantse kampioenschappen. Dat was toch alvast een begin, niet?

Goed, na wat uitgestapt te zijn hebben we hem lekker op de trailer gezet, en zijn we naar boven gegaan voor de uitslag...
SPANNENDD!!!...
En toen, jaa hoorr
k werd eerste, en was kringkampioen!!!Ik natuurlijk weer helemaal blij

Dus iedereen juichen, was echt super leuk

Kei super grote stik, met een hele grote oranje rand, en binnenin de kleuren van de nederlandse vlag
en een joekel van een beker 
En voor die dag, omdat ik eerste was...ook nog eens een joekel van een beker en een super leuke eerste oranje strik...
Nou, is dat nou een verslag van de dag of niet?
Oohja,, even een klein detail...ik natuurlijk daarna iedereen afgebeld om het super leuke nieuws te vertellen, maar net m'n beste vriendin was weer eens niet te bereiken...VROUWEN!!! Wat moet je ermee (ben ik blij dat ik nog een meisje ben
) Maar goed, vanavond heb ik het nog maar eens geprobeerd...Zij kei hard krijse!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! hahaha...
Ze zou eventjes langskomen vanavond...vond ik wel super gezellig natuurlijk
En ja hoor, je kon het van bijna een kilometer afstand horen...ze kwam eraan...Kei hard schreeuwend door die straat!!! En er kwam een vrouwtje aanlopen...Die zei: Je jaagt de mensen nog de stuipe op het lijf hier...! En m'n vriendin antwoorde: Sorry, ik kan er ook niets aan doen, maar er is hier iemand kampioen!!!
Haha, dat vond ik wel super lief van haar
Maarjaa...ik ga het maar eens afkappen, want anders wordt het maar een beetje te lang denk ik...Toch bedankt voor het kijken...Ik ben in ieder geval SUPER trots op mijn beestje, en ik ga zeker mijn best weer doen op de Brabantse Kampioenschappen in Wanroy!!! Doeii!!!
Héél veel liefs en een dikke knuffel van Esmée, en 4 hoefjes + likjes van Charlie Boy...
Dus ga je nu Z1 starten of nog niet?