Snel reageren alsjeblieft..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sydney2005 schreef:Voor een hoger punt moet je wel ff zijn schouder weer naar de hoefslag doen, wel zou ik de stelling houden, dus niet helemaal rechtstellen.
Bettine schreef:Sydney2005 schreef:Voor een hoger punt moet je wel ff zijn schouder weer naar de hoefslag doen, wel zou ik de stelling houden, dus niet helemaal rechtstellen.
Nee hoor.
Je hoeft hem dan JUIST niet recht te zetten met z'n schouder. Is de bedoeling dat je hem dan gelijk doorrijdt.
Sydney2005 schreef:Bettine schreef:Nee hoor.
Je hoeft hem dan JUIST niet recht te zetten met z'n schouder. Is de bedoeling dat je hem dan gelijk doorrijdt.
Volgens mij dus niet, je rijd sbw tot E of B, bij E of B rij je de S van hand veranderen, maar een S van hand veranderen zet je toch nooit vanuit sbw in... Dus doe je dat ook niet als je net sbw hebt gereden. Dus zet je meteen na de sbw eerst de schouder terug naar de hoefslag en dan draai je in voor de S van hand veranderen. Zo bekijk ik het tenminste. Hetzelfde is dat als je tot een hoek sbw moet rijden, de meeste mensen rijden dan gewoon door de hoek in. Ik heb geleerd dat je hem eerst bij de hoekletter weer rechtricht op de hoefslag en dan de hoek inrijd.
missmiekie schreef:tegen mij is ook altijd door juryleden gezegd dat je ze recht moet stellen met stelling en dan door draaien, maar eerst even de schouder terug naar de hoefslag zetten.. Maar ja, de juryleden kijken daar niet zo streng naar heb ik gemerktgefeliciteerd met je wp's