Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simmie schreef:Via de KNHS kun je het nieuwe dressuurboekje al bestellen. Pas vanaf januari zijn ze in de winkel verkrijgbaar. Als je dus je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen; zou ik het boekje vast bestellen bij de KNHS (zie hun site).
GeaB schreef:Aanstaande donderdag geef ik samen met ZZGP-jurylid Jet van Oers een clinic over de nieuwe dressuurproeven in Haaksbergen bij de Sterruiters.
Daar worden een B, een L2, een M2 en een Z2-dressuurproef voorgereden. Die proeven worden dan uitvoerig besproken vanuit trainers-oogpunt en jury-oogpunt.
Wordt een interessante avond en kun je direct nog een paar nieuwe proeven bekijken!
GeaB schreef:Aanstaande donderdag geef ik samen met ZZGP-jurylid Jet van Oers een clinic over de nieuwe dressuurproeven in Haaksbergen bij de Sterruiters.
Nancy_evita schreef:de instructrice van mijn lerares oefent die proefjes al
rhijnauwen schreef:Nancy_evita schreef:de instructrice van mijn lerares oefent die proefjes al
wat is het voordeel van proefjes oefenen? dan weet het paard precies wat er gaat komen, gaat het daar om? (lekker rijkunstig)
je kunt beter met de basis bezig zijn en af en toe wat onderdelen achter elkaar rijden, dan eindeloos proefjes rijden!
overigens vind ik het erg vreemd dat de juryleden nog steeds geen bijscholing hebben gehad, het kan nog leuk worden in april
amondi schreef:Je moest eens weten wat er onder trainen verstaan wordt door vele B/L ruiters en hun "instructeurs"
zijn er eigenlijk wel juryleden naar de bijscholing voor ruiters geweest?
Daar worden een B, een L2, een M2 en een Z2-dressuurproef voorgereden. Die proeven worden dan uitvoerig besproken vanuit trainers-oogpunt en jury-oogpunt.
Wordt een interessante avond en kun je direct nog een paar nieuwe proeven bekijken!