Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amondi schreef:Misschien een idee om een link naar dit topic bij wedstrijden te zetten?
Het gevaar is natuurlijk wel dat jury's zonder druk internetverkeer nu minder gevraagd gaan worden.
amondi schreef:Het gevaar is natuurlijk wel dat jury's zonder druk internetverkeer nu minder gevraagd gaan worden.
CGJ12 schreef:amondi schreef:Het gevaar is natuurlijk wel dat jury's zonder druk internetverkeer nu minder gevraagd gaan worden.
Voor een dergelijke filtering is het systeem nu eigenlijk JUIST bedoeld ...............![]()
![]()
Gjilke schreef:Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het er uit ziet, en hoe het werkt.
Maar dan moet ik inloggen, en tja, ik zoek eigenlijk geen jury...
Fitzroy schreef:Ik heb nog geen enkele uitnodiging ontvangen per mail, dus verenigingen hier hebben het nog niet zo door, denk ik.
Raiza schreef:Weer ontopic: Ik vind het ook een geweldig initiatief en als ik vanavond slaag voor de jurycursus IL meld ik me ook meteen aan
corina schreef:Haha heb ik ook al direct gedaan.
Nu nog hopen dat ze me snel zullen vragen want ik heb er zin in .
CGJ12 schreef:Fitzroy schreef:Ik heb nog geen enkele uitnodiging ontvangen per mail, dus verenigingen hier hebben het nog niet zo door, denk ik.
Ik heb de eerste uitnodiging gelijk geaccepteerd.
Veel meer zullen er voorlopig wel niet volgen aangezien ik zowat alle weekenden als bezet heb aangegeven.
Ruiters in het noorden kunnen zich dus met een gerust hart opgeven voor concoursen..............
CGJ12 schreef:Fitzroy schreef:Ik heb nog geen enkele uitnodiging ontvangen per mail, dus verenigingen hier hebben het nog niet zo door, denk ik.
Ik heb de eerste uitnodiging gelijk geaccepteerd.
Veel meer zullen er voorlopig wel niet volgen aangezien ik zowat alle weekenden als bezet heb aangegeven.
Ruiters in het noorden kunnen zich dus met een gerust hart opgeven voor concoursen..............
Raiza schreef:Raiza schreef:Weer ontopic: Ik vind het ook een geweldig initiatief en als ik vanavond slaag voor de jurycursus IL meld ik me ook meteen aan
update: is geslaagd en heeft zich zojuist aangemeldt
Fitzroy schreef:Ik heb nog geen enkele uitnodiging ontvangen per mail, dus verenigingen hier hebben het nog niet zo door, denk ik.