Want ik heb gehoord dat je geschorst kan worden?
Alvast bedankt..

xx
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Deez schreef:Ja oke, maar het is toch stom als het nummer wat op de startlijst staat de hele dag niet te berijken is..?? Nou ben ik een keer niet op komen dagen omdat hun om 12 u, om 3 u, en om half 4 niet opnemen.. :S
Gjilke schreef:Maar ten tweede vind ik dat een organiserende vereniging op zn minst op de startlijst moet zetten waar ze op de dag zelf te bereiken zijn.
Karin schreef:Gjilke schreef:Maar ten tweede vind ik dat een organiserende vereniging op zn minst op de startlijst moet zetten waar ze op de dag zelf te bereiken zijn.
Geheel mee eens. De medewerking moet wel van twee kanten komen.
Overigens vind ik het ook heel asociaal als mensen niet de moeite nemen om zich af te melden. Mensen op de wachtlijst kunnen daardoor niet starten, ringmeesters vragen zich af waar deelnemers blijven etc. Kleine moeite, groot plezier om even wat van je te laten horen.
Deez schreef:Ja oke, maar het is toch stom als het nummer wat op de startlijst staat de hele dag niet te berijken is..?? Nou ben ik een keer niet op komen dagen omdat hun om 12 u, om 3 u, en om half 4 niet opnemen.. :S
Sammie schreef:De dag zelf, vraag ik me af waarom je 'opeens' niet kan.
Karin schreef:Ik vind dat je met een fit paard naar een wedstrijd hoort te gaan. Als je paard niet fit is, heb je het volste recht om af te zeggen, ook op de dag zelf. Wel zo eerlijk tegenover je paard. En voor dit soort dingen heb je echt geen DA-verklaring nodig, alleen gezond verstand en gevoel voor je paard.
Deez schreef:Bij mij was het mijn ouders zijn op vakantie en de staljongen(man) zal me brengen, belt ie de dag van te voren op dat ie 'ineens' niet meer kon.. :S Ik heb toen 3x gebeld en ze namen iedere keer niet op, ik kon de vereniging niet bellen
want ons smam had het kantoor opslot gedaan en daar lag haar agenda met het nummer erin..![]()
Maar we hebben het inschrijfgeld al betaald maar nou wordt ik dus niet geschorst ofzo??
Sammie schreef:Dat lijkt me meer dan logischMaar dan nog kun je gewoon afbellen, afmailen, of desnoods langs gaan als het redelijk in de buurt is.
Gjilke schreef:Ten eerste vind ik het ook vreselijk asociaal.
Maar ten tweede vind ik dat een organiserende vereniging op zn minst op de startlijst moet zetten waar ze op de dag zelf te bereiken zijn.
Je kan geschorst worden als je de boete + het inschrijfgeld niet betaald.
WendyK schreef:
Maar we hebben het inschrijfgeld al betaald maar nou wordt ik dus niet geschorst ofzo??