Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!
...
!
)
Zomerconcoursen zijn ook veel gezelliger, dressuur en springen bij elkaar, meerdere proeven/parcoursen, heerlijk 
)

XLC70 schreef:Jaa, de zomerconcoursen zijn nu eenmaal veel leuker!
Ik kan niet wachten totdat de Vriezenveense en Almelose Ruiterdagen weer van start gaan!! Die zijn altijd zo gezellig!![]()
.

viefdepief schreef:Jah, geen enge bakken met enge juryhokje gewoon autos
...
Mariskatw schreef:
Nadeel van de zomer zijn inderdaad de dagen dat het 30 graden is ofzo, dan is de energie bij ons beiden ver te zoeken... Maarja.. min 10 is ook niks
Ook kunnen wij hier 2 proefjes in de winter rijden, dus dat maakt voor mij niet zoveel uit. grandeur schreef:Lekker weer buiten, en 2 proeven per keer (kom ook uit Groningen en indoor is hier praktisch altijd maar 1 proef te rijden)...
Bovendien heb ik een paard dat outdoor veel fijner loopt...
!
) , is ook verdeeld over 6 maanden en op 6 verschillende locaties. En voor de rest plan ik daar dan nog wat losse wedstrijden omheen.
! 
heb een jong paard van 4 jaar en heb hem van het zomer buiten gestart ging niet zo lekker ze snapt niet wat een ring is... heel irri en dan gaat ze heel hard lopen
ze vind niet veel eng en als ze het eng vind hoef ik alleen maar te zeggen dat het goed is en loopt ze der langs... Dus van mij mogen de winterwedstrijden wel blijven