ik had vandaag wedstrijd in bergschenhoek. met losrijden was amigo in het begin echt heel druk en wilde ze heel de tijd naar alles kijken en was ze heeeeel sterk!!!! maar dat is meestal wel snel over alleen werd ze daarna een beetje lui na ff een paar keer goed te schakelen enzo werd ze gelukkig wel weer fijner en moest ik mijn proef in.. het begon wel lekker!! alleen ik voelde wel dat ik er aan moest blijven rijden. en doordat ze een beetje lui was gingen de verruimingen ook wat minder. verder was ik wel heel tevreden!!! alle figuren en oefeningen deed ze heel fijn!! ook onderdelen waar ik wel eens moeite mee heb zoals een gebroken lijn in contra galop op de rechthand en een volte 10 meter in galop op de rechthand en die gingen vandaag echt allemaal super!!! dus was daar echt super blij mee!!!
de 2e proef ging wel iets minder. ik had wat minder op de letter gereden en amigo was ook een beetje moe. ook zat er wel een moeilijk onderdeel in.. van galop naar stap. daar hebben we wel op geoefend maar dat kon beter.
toen kwam de prijsuitreiking.. ik had eigenlijk geen winstpunt meer verwacht want ik heb wel eens fijnere proeven gereden en daar had ik dan geen winst. we reden met zn 4ren en moest echt tegen van die hele mooie paarden en ik dacht ook al echt te weten wie er 1e moest worden.. en toen zei ze op de 1e plaats is anouchka wigman geeindigd met 158 punten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou je kon me niet blijer maken!!!!! ik had nog 1 puntje nodig voor het Z en die heb ik nu!!! echt super!!!
in de 2e proef waren we 3e met 147 punten en daar had de 1e plaats 148 of 149 dus dat scheelde ook niet veel!!!!
ben echt super blij!! weet nog niet wanneer we Z gaan starten maar dat zien we nog wel!
Super!! Ik had ook haf in de Z2 lopen, ma toen ik de overgang van M2 na de Z1 ging maken was ik gelijk 2 x 1e die Z1 vind ik veel makkelijker.. maar heeeel veel succes!!
ik weet nog niet wanneer we Z gaan starten. ga het er eerst nog even met mijn instructrise over hebben. heb er geen haast mee want dit was ons doel en dat hebben we bereikt!! nu kijken hoe ver we nog kunnen komen kga eerst de selecties nog uitrijden in de M2!! kijken hoe dat gaat:)
@Zoro.. hoop dat de overgang van de M2 naar het Z1 idd makkelijker is als M1 naar M2 want die vond ik wel behoorlijk pittig
Nou die M2 vond ik een rot klasse had wel binnen 5 a 6 weken mijn winstpunten ma vond het de stomste klasse die er was ze er al tegen op om dat met me paard te doen hihi maar heel veel succes!