Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sansje schreef:(Overigens zou ik het logischer vinden een ruiter te verplichten zonder spoor te rijden dan te verplichten om met spoor te rijden, maar dat is slechts mijn mening. Ik ben ook geen actieve anti-sporen activist, als ze goed gebruikt worden zijn ze nuttig, maar snap niks van deze verplichting)
Liedje schreef:Ik vind het ook een beetje raar. Ik denk er eigenlijk precies het zelfde over als de TS![]()
Er zijn ook paarden die helemaal gek worden van sporen.. en die zouden dan " officieel " geen M kunnen lopen... belachelijk toch ?
CGJ12 schreef:Liedje schreef:Ik vind het ook een beetje raar. Ik denk er eigenlijk precies het zelfde over als de TS![]()
Er zijn ook paarden die helemaal gek worden van sporen.. en die zouden dan " officieel " geen M kunnen lopen... belachelijk toch ?
Da's dan een extra stimuans om je benen EINDELIJK eens een BEETJE stil te houden........
Schoppen kan alleen in de B en L...........
CGJ12 schreef:Liedje schreef:Ik vind het ook een beetje raar. Ik denk er eigenlijk precies het zelfde over als de TS![]()
Da's dan een extra stimuans om je benen EINDELIJK eens een BEETJE stil te houden........
Schoppen kan alleen in de B en L...........
Urielle schreef:Mij maakt het eigenlijk niet uit, als je je benen stil houdt en netjes op je kuit rijdt kom je er met die sporen toch niet aan.
Kitty schreef:Sporen maken deel uit van je rij-uitrusting. Als jij je benen netjes stil kan houden maakt het niets uit of je met of zonder sporen rijdt.
Bar schreef:Kitty schreef:Sporen maken deel uit van je rij-uitrusting. Als jij je benen netjes stil kan houden maakt het niets uit of je met of zonder sporen rijdt.
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Zelf zou ik sporen toch echt onder hulpmiddelen scharen net als bijvoorbeeld een martingaal.
Lielle schreef:Lielle schreef:maar de FEI denkt daar anders over.
Dat is zo, maar dan kun je je natuurlijk nog steeds wel afvragen of een verplichting noodzakelijk is.randyLOVER schreef:mag je eigenlijk in de B wel met sporen rijden ? (ik weet het beetje off topic ik rij sindskort beetje onderling kijken of mn pony er klaar voor is.)
Ja in de B mag je met sporen rijden.