Mijn complimenten dan ook voor onze zeeuwse juryleden, het valt me reuze mee
Eventueel foto's van de combi:
viewtopic.php?f=10&t=505739&hilit=
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

--> kreeg dus voor mijn gevoel echt té hoge punten
, ging toen helemaal niet zo lekker en vooral galop goed in de mist en nog 2e met winstpunt
neillo schreef:Ik heb echter ook een keer meegemaakt met een vriendin van me(rijd op een fjord), die kreeg 128 punten voor een prima gereden proef. Met de medeling op haar coupon "Fjorden horen niet thuis in de sport en dat ziet er niet uit"
Hier is zei wel mee naar het knhs geweest. Later bleek ze die jury weer een keer te hebben en toen had ze 119 punten met de mededeling op haar coupon dat ze haar op wedstrijden niet meer wilden zien.

gabyfedde schreef:Baggio ziet er super uit en heeft een prachtige uitstraling

) dat ze niet hoefde te starten want dit type pony hoort niet in de dressuur thuis... Voordat ik wat kon zeggen heb ik de eer maar aan mezelf gehouden, mn zusje lekker laten resultaat 155... Tja het was ook geen wp waardig.Leonoor schreef:Af en toe moeten zulke dingen ook worden gezegd. Mijn tinkerhengst loopt in de dressuur, nog 2 wp en hij mag naar de L1. Ik hoor en lees overal verhalen van ruiters die met hun koudbloeden enorm worden benadeeld omdat ze toevallig op een haf, fjord of tink zitten.
Mijn complimenten dan ook voor onze zeeuwse juryleden, het valt me reuze mee![]()
Eventueel foto's van de combi:
viewtopic.php?f=10&t=505739&hilit=

Dat is veel meer waard imo.
Ik weet ook wel juryleden hier in Zeeland die erg van pony's houden als je tussen de paarden rijdt.
_tarja_ schreef:Iemand met een sjieke pony krijgt ook geen punten als diegene slecht rijd