Zo wil ik geen bardiensten draaien en ik hoef ook geen verenigingsles.
Welke verenigingen komen daarvoor in aanmerking en wat kost het lidmaatschap?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liza van loon schreef:manege luxool van de neuderuiters
www.luxool.nl
Ik heb nooit bardiensten hoeven draaien en lessen zijn niet verplicht. Volgens mij betaal je er alleen wel voor.
Fitzroy schreef:Bettine, weet jij of de Garderruiters ook een eigen binnenbak hebben?
Fitzroy schreef:O m g, ik zie dat je op zondag geen gebruik mag maken van de binnenbak bij de Garderruiters.
Weten jullie of dat bij andere verenigingen ook zo is?
Edit: ik geloof dat ik eerst maar een jaartje lid word van de OVJ of de Paalhoeve. Ik heb nu ik niet actief start toch niet echt een binnenbak nodig.
Bettine schreef:Fitzroy schreef:O m g, ik zie dat je op zondag geen gebruik mag maken van de binnenbak bij de Garderruiters.
Weten jullie of dat bij andere verenigingen ook zo is?
Edit: ik geloof dat ik eerst maar een jaartje lid word van de OVJ of de Paalhoeve. Ik heb nu ik niet actief start toch niet echt een binnenbak nodig.
Ehm misschien dat ik iets over het hoofd zie, maar waarom zou je dan lid worden daar?
Je wilt geen startkaart, je wilt geen lessen, en bij die verenigingen heb je geen binnenmanege omdat het 'papieren'-club zijn.
Of wil je stiekum toch starten?
Fitzroy schreef:Bettine schreef:Ehm misschien dat ik iets over het hoofd zie, maar waarom zou je dan lid worden daar?
Je wilt geen startkaart, je wilt geen lessen, en bij die verenigingen heb je geen binnenmanege omdat het 'papieren'-club zijn.
Of wil je stiekum toch starten?
Volgens mij moet ik om mijn persoonsnr. bij de KNHS te behouden en om te mogen jureren lid zijn van een vereniging.
Of kan je individueel lid blijven bij de KNHS? Ik dacht eerlijk gezegd dat dat niet kon.
Dat is voor mij de enige reden om lid te worden van een vereniging op dit moment.
Bettine schreef:liza van loon schreef:manege luxool van de neuderuiters
www.luxool.nl
Ik heb nooit bardiensten hoeven draaien en lessen zijn niet verplicht. Volgens mij betaal je er alleen wel voor.
Zou ook wat zijn als ze dat verplicht gingen stellen zeg![]()