Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MirandaB schreef:Ik heb vandaag een proef gereden, en soms staat er wel eens op mijn protocol dat hij wat te diep loopt..
Maar vandaag ben ik op 12 onderdelen in 1 proef gestraft op het te diep/achter de loodlijn lopen van mijn paard.
Met vijfen en vieren op het onderdeel.. Alle onderdelen waren verder netjes op de letter etc..
Is dit normaal ?
Ik krijg het wel eens onder aan mijn protocol.. maar op alle onderdelen ? Wordt er in zon geval dan nergens anders meer naar gekeken ?
runningkawa schreef:niet mee eens
ja a;s je het over op de bosrst hebt
maar niet over 2c
genoeg paarden met de kop ergen in het front met het achterbeen in tokio
gekke_koei schreef:ikheb in de B eenpoosje gehad datie echt te diep liep.. maar dan e cht met de neus haast op de borst. maar omhoog kreeg ik hem niet meer. ik moest toendertijd juist laag en rond rijden, want dat kon hij niet.. maar ja.. kreeg hem vervolgens dus niet meer omhoogheb er niet echt puntenaftrek voor gekregen.. het was weer net als anders 153 ofzo..maar het stond wel overal op mijn protocol erbij.
wa ik nog wel boos over.. want ik was allang blijdatie lekker nageeflijk liep.. maar goed.. nix aan te doen.
afgelopen wedstrijd in de L1 lieptie ook te diep op sommige punten. ook dat vond ik niet erg.. want de laatste tijd liep hij steeds tegen mijn hand en kreeg ik hem juist niet meer diep en rond. dus meneer was helemaal ontspannen op de wedstrijd.. maar heb nix geen commentaar gezien op mijn protocol.. terwijl ze wel eerlijk jureerde. ze vond mijn impuls storenderdat stond nl wel bij vrijwel ieder punt.
Pipo schreef:Waarom denkt iedereen dat diep samengaat met over de rug![]()
Te diep is vaak van het achterbeen af, en dus helemaal niet over de rug....