Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
schoentje schreef:Arme iemand, die wordt iedere keer maar in de weg gereden door iedereenEn tja, iedereen rijd iemand wel eens in de weg, dat krijg je nou eenmaal als je met een man of 25 in een 20-40 bakje moet losrijden.
Citaat:Jury leden zitten wel vaak op het voor terrein, zeker bij de grotere concoursen. Is ooit ook wel nodig, als je zit wat sommige mensen aan rare fratsen uithalen...
Citaat:Die van mij schrikken altijd zo als iemand zijn paard een tik met de zweep geeft!
Kris25 schreef:Citaat:Die van mij schrikken altijd zo als iemand zijn paard een tik met de zweep geeft!
Daar kan een andere ruiter niets aan doen....
Ik had tijdje geleden enorme bonje met een grietje tijdens het losspringen. Mijn paard is nogal een dominante donder.
Op een gegeven moment kwam hij met de voorbeentjes van de grond. Dit straf ik af door hem met de zweep naar voren te slaan. Een ander paard schrok hier van en de amazone viel eraf (ze was ook niet aan het rijden, maar aan het babbelen en naast iemand anders aan het stappen). Ze werd enorm boos op mij, want dat was mijn schuld. Ik had geheel niet diezelfde mening!
Het is naar als je paard daar van schrikt, maar dan moet je ze daar aan leren wennen
Citaat:ze rijden echt alleen maar voor je neus enz. bij de dressuur is dat niet zo