Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dressuurreglement KNHS schreef:Voor de klassen Z1- en Z2 dressuur geldt, met uitzondering van de pony's, dezelfde optoming als voor de klassen B t/m M2, aangevuld met de mogelijkheid tot gebruik van een stang- en trenshoofdstel (met engelse neusriem, dus géén gecombineerde neusriem met weglating van de sperriem), waarbij de toegestane stangbitten en toebehoren gelijk zijn aan hetgeen hieromtrent is vermeld in artikel 428 van het dressuurreglement van de FEI
Tyrza schreef:Ik haal dit letterlijk uit het disciplinereglement dressuur. Ik kan me niet herinneren dat er in staat dat dit wel geoorloofd is als pony bij de paarden?
Het kan best zijn hoor, maar ik zoek nog even verder
ladyenpippi schreef:Volgens mij is het zo dat wanneer je met je pony bij de paarden gaat starten dat je pony dan gewoon als paard telt. Of heb ik dat nu verkeerd maar ken wel meer mensen die met hun pony bij de paarden starten in het Z en dat die met S&T rijden.
ladyenpippi schreef:Volgens mij is het zo dat wanneer je met je pony bij de paarden gaat starten dat je pony dan gewoon als paard telt. Of heb ik dat nu verkeerd maar ken wel meer mensen die met hun pony bij de paarden starten in het Z en dat die met S&T rijden.