Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Toledo schreef:He Merijn!
Bedankt, ik heb ze meteen besteld!
Sjellii schreef:Ik moet wel na Jan. bestellen aangezien ik van Vereniging verander. Maar het slaat idd nergens op.
taormina schreef:Wat onfatsoenlijk om het vandaag kenbaar te maken en morgen in te laten gaan.Fijne voorlichting aan je leden.Ik wist wel de verhoging per 1 januari maar volgens mij zit er toch nog echt een maand tussen.
anydale schreef:Sjellii schreef:Ik moet wel na Jan. bestellen aangezien ik van Vereniging verander. Maar het slaat idd nergens op.
heb precies hetzelfde!
Lielle schreef:het is nog erger. De verhoging gaat per 1 januari in, maar als je na 30 november bestelt, vinden ze dat het als een bestelling per 2006 geldt
vossie schreef:Startcoupons bestellen 30/11/2005
Wedstrijdruiters opgelet: tot en met 30 november 2005 kun je nog startcoupons bestellen tegen het geldende tarief van € 15,25. Alle (na)bestellingen van startcoupons die op of na 01 december binnenkomen worden automatisch aangemerkt voor 2006, waarvoor ook het tarief van 2006 wordt berekend. Een set van 16 stuks startcoupons / inschrijfbiljetten kost vanaf 1 januari € 18,65 (incl. behandelingskosten). Bestellen kan via ledenadministratie@knhs.nl