Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jaleesa90 schreef:ja ik vind het opzicht wel een goed idee om ze te dragen enso vooral met springen! maar voor sommige mensen is het lastig een bodyprotector te gebruiken.. sommige kunnen niet meer de goede houding daardoor hebben .. dus ja aan de ene kant wel mee eens andere kant ook weer niet! voor hele kleine kinderen vind ik het wel handig..
0laura0 schreef:ik vind het niet nodig om ze te verplichten ze zijn heel duur en ik vind ze niet fijn zitten. wel begrijp ik dat mensen ze gebruiken en dan vooral bij jonge kinderen en kinderen die springen. bij ons op de manege zie je er ook heel veel kindern meer rijden.
Margreet schreef:Voor kinderen vind ik het een ander verhaal. Daar is het eigenlijk een zaak van de ouders natuurlijk, maar ja, die nemen hun verantwoordelijkheid ook niet altijd...
melody2 schreef:Je hebt tegenwoordig hele goede bodyprotectors die goed zitten en die goedkoper zijn als een veiligheidscap.
melody2 schreef:Mijn dochter is sinds kort begonnen met springwedstrijden en ik heb er zelf inmiddels wel 1 voor haar aangeschaft.