Gaat er nog iemand naar de bijscholing van de Orun?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Gaat er nog iemand naar de bijscholing van de Orun?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 12:19

Ik krijg al jaren zo'n uitnodiging en ben het eerste jaar een keer geweest maar vond het toen niet veel bijzonders. Maar het leek me wel een plan om weer eens een kijkje te nemen daar dus ik vroeg me af of er nog andere meer bokkers gaan dan is het wel zo gezellig.

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:50

Zag de uitnodiging hier ook al liggen.
Als we niet met vakantie zijn ga ik normaal altijd 'illegaal' met mn moeder mee, of rijd soms mee in de bijscholing.
Maar waaarschijnlijk zit ik lekker in Oostenrijk, dus sla een jaartje over.

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:20

Nee, ik doe eigenlijk te weinig met mijn ORUN-papiertje. Hoewel het me dit jaar wel interessant lijkt met het longeren 's middags.
Helaas heb ik al toegezegd te werken.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:24

mijn moeder heeft ook dr uitnodiging binnen, maar wij gaan niet, 15 euro, voor iets wat eigenlijk niet veel toevoegd, wij hebben al een keer een clinic gehad met lammert haanstra(waarin hij ons paard ging longeren etc, dus dat kunnen wij nu ook ) en dat dressuur, tja dan ga ik liever een ochtendje bij mijn instructeur kijken als hij rijdt en lesgeeft

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:04

Ik heb nog geen uitnodiging gezien Afhankelijk van wanneer het is, wil ik wel een keertje kijken. Ben nooit geweest. Dacht eerlijk gezegd altijd dat het niet echt de moeite waard was

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 22:17

Ik heb de uitnodiging vandaag gekregen dus misschien is die van jou nog onderweg.

fresco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:48

Ik heb de uitnodiging ook al gehad, maar ik ga niet.
Vorig jaar ben ik wel geweest en vond het een beetje tegenvallen.

rhijnauwen

Re: Gaat er nog iemand naar de bijscholing van de Orun?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:03

och..een dagje uit en een hapje eten voor 15 euro ik ga dit jaar maar weer eens kijken, m'n dochter gaat gezellig mee

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 00:07

missmuts schreef:
Ik heb nog geen uitnodiging gezien Afhankelijk van wanneer het is, wil ik wel een keertje kijken. Ben nooit geweest. Dacht eerlijk gezegd altijd dat het niet echt de moeite waard was

Jij hebt toch ook 2e fase gedaan? Misschien behoor je niet tot de doelgroep want volgens mij is dit alleen voor de 1e fase.

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 00:17

Ik heb 3e fase gedaan dus waarom krijg ik dan wel een uitnodiging?

Luci

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 00:41

Vaag, ik krijg sinds ik 2e fase heb nooit meer een uitnodiging voor een bijscholing.

Onverklaarbaar eigenlijk he, moeten wij niet evenveel 'bijgeschoold' worden?

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 00:43

Dat zou wel het hopeloze niveau van de bijscholing verklaren waar ik geweest ben. (jaartje of 10 terug)

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 00:46

Sinds wanneer kost de bijscholing geld??? Ik ben vorig jaar op t laatste moment dus niet geweest ivm enorme sneeuwval en gladheid, het is voor mij best een eind rijden en die gok durfde ik niet te nemen, maar daarvoor ben ik altijd geweest maar ik kan me niet herinneren dat ik ervoor moest betalen of ben ik dat soms gewoon vergeten???

Ik vind dat longeren wel jammer, want ik denk dat er maar weinig zijn die het longeren gebruiken in het lesgeven. Het is voor jezelf wel interessant, maar voor een bijscholing in instructie?? Ik zou dan bijvoorbeeld liever zien dat ze proberen wat aansluiting te vinden op de nieuwe punten in de nieuwe dressuurproeven......

melody2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 01:41

Ik heb de uitnodiging ook binnengekregen en zit erover te denken om toch maar eens te gaan. Heb het papiertje al 12 jaar, maar ben nog nooit naar die dagen geweest.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 08:04

daffodil schreef:
Sinds wanneer kost de bijscholing geld??? Ik ben vorig jaar op t laatste moment dus niet geweest ivm enorme sneeuwval en gladheid, het is voor mij best een eind rijden en die gok durfde ik niet te nemen, maar daarvoor ben ik altijd geweest maar ik kan me niet herinneren dat ik ervoor moest betalen of ben ik dat soms gewoon vergeten???

Ik vind dat longeren wel jammer, want ik denk dat er maar weinig zijn die het longeren gebruiken in het lesgeven. Het is voor jezelf wel interessant, maar voor een bijscholing in instructie?? Ik zou dan bijvoorbeeld liever zien dat ze proberen wat aansluiting te vinden op de nieuwe punten in de nieuwe dressuurproeven......

_10_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:29

Ik heb hem wel ontvangen maar denk er nog even overna.... het kost je namelijk wel weer een hele dag.

rhijnauwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:31

daffodil schreef:
Sinds wanneer kost de bijscholing geld???

er staat dat je een eenvoudige lunch krijgt, dat zal waarschijnlijk betaald moeten worden.... en tja, de KNHS probeert overal geld vandaan te halen

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:32

eenvoudig, is wel echt heel eenvoudig hoor, iig vorig jaar wel

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 12:52

Kreeg alleen vlak na het behalen van mijn diploma een uitnodiging, was altijd in de kerstvakantie volgens mij... Maar ja, ik heb nu geen kerstvakanties meer en krijg ook al een aantal jaren geen uitnodiging.. of de onderwerpen zijn niet aansprekend genoeg dat ik het alweer vergeten ben... dat kan ook

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 13:31

Als je nu niet gaat, dan moet je dat doorgeven. Als je dat niet doet, krijg je de andere jaren geen uitnodiging meer. Dat staat op hun brief.

Ik ben alleen geweest in het eerste jaar na mijn cursus. Toen was het in Ermelo en het was nog gratis.
Nu ga ik niet meer. Wel fijn dat ze ook gedacht hebben aan de mensen uit het zuiden en dat het nu ook in Wanroy is. Neemt niet weg dat het toch op een doordeweekse dag is.

Bovendien hoeft het longeren niet van mij. Ik had meer interesse in springen, vooral omdat ik dat zelf ook niet zoveel doe en daar dus meer over wil leren.

sharonaollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:58

Ik heb die uitnodiging ook gehad.Ik denk niet dat ik ga.Is voor mij nu te ver weg.Al lijkt mij dat longeren wel leuk.Ze hadden idd ook iets van springen kunnen doen...
Laatst bijgewerkt door sharonaollie op 05-12-05 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:01

Sterker nog......... ik heb nog NOOIT een uitnodiging gehad!
Ik wist eigenlijk niet eens dat die verstuurd werden.......

Ik begin me af te vragen of ik uberhaupt wel ooit geslaagd ben........
(of houden ze de lijsten van vóór 1972 niet meer bij...)

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 00:31

Die lijsten zijn ze vast kwijtgeraakt.

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:35

mijn zusje en ik gaan dinsdag naar ermelo,

we zijn nog niet eerder geweest en zijn zeer benieuwd.

Ik heb basis-instructeur en mijn zusje doet nu 1e fase dus die gaat illegaal mee.

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:29

CGJ12 schreef:
Sterker nog......... ik heb nog NOOIT een uitnodiging gehad!
Ik wist eigenlijk niet eens dat die verstuurd werden.......

Ik begin me af te vragen of ik uberhaupt wel ooit geslaagd ben........
(of houden ze de lijsten van vóór 1972 niet meer bij...)

Als je het briefje de eerste keer dat je hem hebt gehad ook niet terug hebt gestuurd nemen ze gelijk aan dat je niet meer uitgenodigd wil worden.