Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bjarni schreef:Ik kreeg van de week ineens een brief dat het werd betreurd dat ik had besloten geen jurylid meer te willen zijn omdat ik had aangegeven geen ruiterpaspoort te willen?? Dat was de eerste keer dat ik ervan hoorde dat ik een ruiterpaspoort zou moeten hebben aangevraagd..
Ik ga er maandag maar eens even achteraan bellen, begrijp nu dat het ruiterpaspoort voor juryleden verplicht is gesteld maar mij is niks gevraagd.
Gaat me ook niet om het geld maar wel om het feit dat het er zo even doorgedrukt wordt, en dat er maar wordt aangenomen dat ik dat niet wil.
Flurk schreef:gisteren mijn ruiterpaspoort ontvangen keurig met folie zodat ikzelf een foto erin kan plakken en een rekening van 12,50 erbij
joyce B schreef:Hebben ze juryleden teveel misschien?
Met vrijwilligers moet je toch zuinig omgaan?
Er wordt genoemd dat je betaald krijgt. Wat krijg je dan als vergoeding? Is dat een reëel loon naar werktijd? Dat van KNHS-juryleden namelijk niet hoor...
joyce B schreef:onkostenvergoeding dus, geen loon... Tenzij je een 16 jarige bent...
gijs schreef:ik ben ook al bijna 2 jaar fnrs jury en ik had mijn ruiterpaspoort al
ben ook de proefjes gaan rijden om goed te weten wat degene doen die ik moet beoordelen
zeg zitten er hier ook fnrs juryleden op bokt in de buurt van zwijndrecht en omstreken?
leuk om te kletsen en eventueel telefoonnummers uit te wisselen, is wel makkelijk, voor...
je weet het maar nooit