Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:Ik heb wel eens 154 gehad waarbij je kon zien dat van een 6 een 5 was gemaakt en bij een anders punt stond een 8 doorgekrast, daarna een 7 doorgekrast en toen stond er een 5. Zonder commentaar.
Dan voel je je wel een beetje erbij genaaid.
missmiekie schreef:ik vind dat mensen niet zo moeten zeuren over 155. De jury vind je dan geen winst waard, een winstpunt betekent dat je volgens dat jurylid klaar bent voor de volgende klasse, waarschijnlijk vond dit jurylid je er niet klaar voor.... liever dat ze je dan geen winst geven waardoor je thuis langer doortraint en beter wordt en dan in de L niet vastloopt, als dat een jurylid je 156 geeft, jij denkt dat je er klaar voor bent, je gaat starten en je loopt dan vast
maar het neemt niet weg, dat het wel zonde is natuurlijk....
Sammie schreef:
Ik snap dat gezeur niet zo hoor overdat geen commentaar. Je hebt toch zelf een mond, stap naar de jury toe en vraag érom!?
masja schreef:Negen van de tien keer is de jury al pleite na voor de prijsuitreiking. Daarnaast is een coupon iets om meerdere keren in te kijken. Bij een 5 behoort commentaar. Zo simpel is het.
Dus dat "gezeur" over geen commentaar vind ik zeer terecht!!
masja schreef:Negen van de tien keer is de jury al pleite na voor de prijsuitreiking. Daarnaast is een coupon iets om meerdere keren in te kijken. Bij een 5 behoort commentaar. Zo simpel is het.
CGJ12 schreef:"Ach wat jammer", zei de ene springjury tegen de andere....... "Dat ene balkje viel er nét af....... wat zonde. Zullen we maar opschrijven: foutloos?"
Mies7 schreef:masja schreef:Negen van de tien keer is de jury al pleite na voor de prijsuitreiking. Daarnaast is een coupon iets om meerdere keren in te kijken. Bij een 5 behoort commentaar. Zo simpel is het.
Een 5 is een voldoende... Kijk maar even na in het proevenboekje![]()
jammer alleen dat je met allemaal 5jes niet op een winstpunt uitkomt...