. Nou goed ik losrijden,reden we daar met z'n 6en ofzo,was er een meisje die reed met een paard wat aan 1 oog blind was. Ze reed hem niet echt goed,paard liep met z'n hoofd in de lucht en zij stuiterde in het zadel.{Was de B} En op een gegeven moment word ze boos omdat het waarschijnlijk niet lukte ofzo en rijd dat paard tegen de muur aan. Op dat moment had ik al zoiets van sjeetje dat doe je toch niet en zkr niet met een paard wat aan 1 oog blind is..Nou deed ze nog een paar keer,ikke ergeren..toen moest ze de proef in..nou toen ze eruit kwam,dat was echt verschrikkelijk ze zette dat paard stil en begon hem keihard op z'n hoofd te meppen!
En ze hield niet meer op ! Dus ik zei er wat van,en toen kreeg ik een grote mond dat ik er niet mee moest bemoeien..dat het haar paard was en zij er mee deed wat ze wilde,en dat ik er anders zelf maar op moest gaan,wat ik graag gedaan had als ik me niet moest voorbereiden.Daarna sloeg ze hem nog een paar keer,en toen zeiden wat meer omstanders er wat van.En toen ging ze weg met hem. Dit is toch niet normaal of wel dan?
Ik had er ook wat van gezegd! Arm beest..