Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bettine schreef:Het dressuur model van Derby is ook erg mooi
Worden standaardhelemaal op maat gemaakt
(vind de Derby's mooier dan Petrie, die hebben allemaal van die brede stukken voor de enkels, net van die kachelpijpen)
aafje87 schreef:Bettine schreef:Het dressuur model van Derby is ook erg mooi
(vind de Derby's mooier dan Petrie, die hebben allemaal van die brede stukken voor de enkels, net van die kachelpijpen)
Welk dressuurmodel bedoel je?
Je hebt Topper, Elegance, Winner, Bento en Marrije(dit is standaard met rits) dit zijn de dressuur rundleer modelen van derby!!
Bettine schreef:Het dressuur model van Derby is ook erg mooi
Citaat:Ik zo voor de petrie Anky model gaan. Maar bokkers help mij eens. Mijn moeder wilt ook zo graag leren laarzen ze rijd een paar keer per week en ze hoeft geen dure petrie's. Dus nou ja ik heb al veel gespaard dus ik zou laarzen voor mijn moeder willen kopen (heeft ze verdiend ) maar zelf moet ik ook nog laarzen er bij hebben. Ik koop sowieso het huismerk van huet ik heb daar enorm veel goede reactie's over gehoord en heb er zelf ook goede ervaringen mee maar zou ik nou voor me moeder kopen of voor mijzelf Ik gun het me moeder maar ik moet zelf ook nog een paar er bij hebben. Wat zouden jullie doen?