Kur op muziek 15 januari Zevenaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kur op muziek 15 januari Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 09:59

Op zondag 15 januari wordt er in Zevenaar op de Boleemhoeve een kur op muziek georganiseerd voor Z1 en Z2 combinaties. Een ideale kans op je proef te oefenen voor de regiokampioenschappen.
De Boleenhoeve beschikt over een rijbaan van 20-70m en een overdekte bijna aangesloten overdekte losrijring van 20-40m. Opgeven kan bij het secretariaat van Het Gemaal; Elly Hendriks, telefoon: 026 3251724 of kijk op de link http://www.boleemhoeve.nl/index.php?pag ... §ion=5
Ik ben heel benieuwd of er nog Bokkers zijn die de kur komen rijden?

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 11:52

Hee leuk!
Is voor ons niet zo heel gek ver weg!

Ik ga eens kijken of ik nog niks anders heb ingeschreven, anders wil ik hier zeker wel bij met Joop!

Edit: Volgens mij heb ik niks anders die dag Maar trouwens, op de wedstrijdkalender staat er niet bij dat er kür is.. Komen er dan wel genoeg inschrijvingen?

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 12:11

Waarom is mijn Z2 pony nou weg

Grote kans dat ik kom kijken! Zevenaar is voor mij ook niet ver.
En als iemand voor die tijd nog een kur nodig heeft; dan verwijs ik ze bij deze door naar mijn website

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 12:13

Is het ook voor ponies de kür?
Is wel leuk, kom je niet vaak tegen

Jippie, doe je zelf ook mee?

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 13:17

Bettine schreef:
Is het ook voor ponies de kür?
Is wel leuk, kom je niet vaak tegen

Jippie, doe je zelf ook mee?

Geen idee, daar gokte ik op
Maar aangezien ik volgend jaar bij de paarden start moet ik dan gewoon in de B beginnen. Dus voorlopig geen kur voor mij! (Mm, alleen op de hengstenshows, niet op wedstrijd iig)

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 13:43

Oh leuk !!
Shanna16 en ik zijn nu druk bezig om een Z2 kur in elkaar te zetten. Het lijkt me erg leuk om mee te rijden !
Is het trouwens voor pony's of paarden?

muiltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 14:27

stomme vraag waar ligt zevenaar in de buurt?

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 14:59

muiltje schreef:
stomme vraag waar ligt zevenaar in de buurt?

Volgens mij net achter Arnhem, richting de duitse grens

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 15:37

Is er trouwens ergens een vraagprogramma?
Zie nog niks op startlijsten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 16:08

Nee, er is nog geen vraagprogramma en ik zou ook niet weten of dit ook voor pony's is. Voor informatie kun je het beste gewoon even bellen met Elly Hendriks, telefoon: 026 3251724 [ik heb haar verteld dat ik dit op Bokt zou plaatsen ].
Als ik alles op tijd klaar heb zal ik zelf ook zeker mee doen maar het is behoorlijk kort dag als je alles nog moet gaan regelen, maar daar wordt hard aan gewerkt. Het lijkt me super om een keer een kur te kunnen rijden en ik hoop dat ze dat daar nog vaker gaan organiseren.

De stal waar dit georganiseerd wordt ligt aan de A12 Arnhem, Oberhausen en is heel goed bereikbaar voor trailers en vrachtauto's. De accomodatie is recentelijk helemaal uitgebreid, verbouwd en voorzien van nieuwe bodems.

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 16:48

Zal er nog een schepje bovenop doen:

Ik vind Zevenaar een prachtige locatie! Een beetje vergelijkbaar met Lichtenvoorde/Vragender en die houden ook ZZGP wedstrijden.

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 22:04

Jippie schreef:
Nee, er is nog geen vraagprogramma en ik zou ook niet weten of dit ook voor pony's is. Voor informatie kun je het beste gewoon even bellen met Elly Hendriks, telefoon: 026 3251724 [ik heb haar verteld dat ik dit op Bokt zou plaatsen ].
Als ik alles op tijd klaar heb zal ik zelf ook zeker mee doen maar het is behoorlijk kort dag als je alles nog moet gaan regelen, maar daar wordt hard aan gewerkt. Het lijkt me super om een keer een kur te kunnen rijden en ik hoop dat ze dat daar nog vaker gaan organiseren.

De stal waar dit georganiseerd wordt ligt aan de A12 Arnhem, Oberhausen en is heel goed bereikbaar voor trailers en vrachtauto's. De accomodatie is recentelijk helemaal uitgebreid, verbouwd en voorzien van nieuwe bodems.

Oke, bedankt voor je Info..
Ik zal binnenkort wel even bellen !

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 11:52

Klinkt goed Jippie, die accomodatie

Zou leuk zijn als je ook meedoet, doe je dan met Lois mee? Hebben we 2 Michelangelo's in het veld

Ik ga me in elk geval opgeven

xxLisaxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:09

leuk, even kijken of ik kan. anders wil ik ook wel meedoen

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:05

xxLisaxx schreef:
leuk, even kijken of ik kan. anders wil ik ook wel meedoen

Doe maar
Dan wordt het nog gezellig met de bokkers

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 16:53

Ik heb de envelop met coupon al klaar staan hoor

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 17:42

Ik zal eens kijken of ik die dag zelf geen wedstrijd heb, anders komen we misschien wel kijken! Kunnen we wellicht Lisa ook weer eens zien rijden op onze muziek .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:43

Bettine schreef:
Klinkt goed Jippie, die accomodatie

Zou leuk zijn als je ook meedoet, doe je dan met Lois mee? Hebben we 2 Michelangelo's in het veld

Ik ga me in elk geval opgeven

Ik ben gister al bezig geweest met de kur. Wat een geknutsel om alles binnen 5 minuten te proppen De muziek heb ik al wel maar die moet nog bewerkt worden. Het lijkt mij wel kikken om eens een kur te rijden. En hardstikkel leuk dat er 2 Michelangelo's meedoen. Mag jij eigenlijk nog wel Z2 starten met Joop dan? Ik dacht dat jullie wel snel de overstap naar ZZZ zouden maken.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:38

.
Laatst bijgewerkt door janna op 01-09-24 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 11:31

Jippie schreef:
Ik ben gister al bezig geweest met de kur. Wat een geknutsel om alles binnen 5 minuten te proppen De muziek heb ik al wel maar die moet nog bewerkt worden. Het lijkt mij wel kikken om eens een kur te rijden. En hardstikkel leuk dat er 2 Michelangelo's meedoen. Mag jij eigenlijk nog wel Z2 starten met Joop dan? Ik dacht dat jullie wel snel de overstap naar ZZZ zouden maken.

Ik heb in 2003 ZZ-L met hem gestart, een paar keer maar, en had al wel gelijk 2 winstpunten te pakken, maar daarna heeft hij toen een peesblessure gekregen.
Na die blessure heb ik hem heel erg rustig weer opgepakt, en we zijn nu weer gewoon lekker Z2 aan het starten.
Zolang hij de wissels nog niet goed springt wil ik niet verder bij de ZZGP want dan kom ik gewoon gigantisch vast te lopen..
Dus zolang blijf ik alleen Z2 wedstrijden rijden die ik leuk vind, en mocht hij OOIT nog de wissels leren dan ga ik wel weer over
Wel erg jammer dat die wissles nog steeds niet willen lukken, want verder is hij er eigenlijk helemaal klaar voor...

Maar zo te horen gaat het wel lukken met je kür of niet? Volgens mij ben je al erg ver

Gezellig trouwens, al die Bokkers

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:05

janna schreef:
Leuk zeg dat jullie meedoen! Ze vroegen het mij ook al afgelopen weekend, maar ik heb mijn paard nog niet zo ver. Het lijkt mij onderhand wel heel leuk om een keer te doen. Volgend jaar willen ze trouwens hier een keer een kur doen voor alle klassen, B tm Z!

In Zevenaar?
Dan houd ik de kalender in de gaten en ben ik zeker aanwezig met mijn hengstje!

xxLisaxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 21:26

Anoukie schreef:
Ik zal eens kijken of ik die dag zelf geen wedstrijd heb, anders komen we misschien wel kijken! Kunnen we wellicht Lisa ook weer eens zien rijden op onze muziek .

haha kunnen jullie eindelijk eens komen kijken
Ben heel blij met mn kur dus wil wel graag meedoen

_Madelon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:51

Ik ben er ook hoor
Is voor mij helemaal niet ver weg.
Wordt vast gezellig met al die bokkers

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:58

Als ik dan kan, wil ik ook best meedoen!
Zeker als het zo'n mooie accommodatie is!

Aifa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:53