Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
acropolis schreef:Wel soms irritant.
Urielle schreef:Je mag best als Belg in Nederland starten, maar niet EN in Belgie rijden EN in Nederland. Ik zie verder het probleem niet zo eigenlijk, wat boeit het Nederlanders nou of ik andere weekends nog in Belgie zou rijden?
Dat zeg ik al de hele tijd.![]()
Maar wat zou daar dan irritant aan zijn, dat snap ik niet zo goed?
Urielle schreef:Daar heb je gelijk in maar die ruiters zijn de B zo uit en zullen snel weer terug op hun eigen niveau zitten. Je hebt ook Nederlandse ruiters die hun paard thuis doortrainen tot M of Z-niveau en dan in de B beginnen, die rijden ook alle prijzen weg. (Zo zag ik een ruiter in de B losrijden en in galop wissels om de drie rijden *slik* )
JollyJumper schreef:Dat zegt niet altijd alles hoor... Mijn paard springt de wissels, en ik ben ook gewoon in de B begonnen. En soms laat ik hem met losrijden wel eens wissels springen om hem wat oplettender en scherper aan mijn been te maken. En daar kijken mensen soms inderdaad raar van op en dan denken ze gelijk dat we heel goed zijn of zo, maar dat is echt niet zo ( zie je later vanzelf aan de punten,). Mijn paard heeft nog nooit dressuurwedstrijden gelopen voor wij samen begonnen en ik ben zelf ooit in een heel grijs verleden eens L1 met 1 wp geweest...
Urielle schreef:Wat ik het grootste nadeel vind in Belgie bij de LRV:
* de jurering (waarom zit er een ongediplomeerde jury die verdorie 3 klassen lager rijdt als mijzelf te punten?!)
* 's ochtends vroeg moeten aanmelden voor je starttijd
* de parade 's avonds laat
* prijsuitreiking op het eind van de dag
Dat is gelukkig bij de andere basisbonden weer anders maar dan zit je met die maffe proeven.
Als ze dat nu eens op kunnen lossen zal ik braaf in Belgie starten
kattebeest schreef:En als je dan niet wint in je klasse mag je niet over.