Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
veerledec schreef:Klasse AA weet ik niet, ken ik verder niet, maar in de normale KNHS -wedstrijden (B-L-M-Z-ZZ) mag je tegenwoordig een volte om je laatst gereden hindernis rijden, zolang je maar niet de volgende hindernis al hebt 'aangereden'.
door_ schreef:wel als je hem al genomen hebt of nog moet gaan nemen, je moet altijd door de lijn heen, dus is t een fout!
veerledec schreef:Uittekenen of niet, volte om de laatst gereden hindernis is iig toegestaan! Dit is ingevoerd om paarden die gevaarlijk hard gaan tussen een hindernis, de kans te geven een extra rondje te maken, zonder meteen een weigering te hebben.
Ik dacht te weten dat het ook mocht om de volgende hindernis, maar van de week beweerden mensen dat dat niet zo was (van die vorige hindernis wisten ze ook).
veerledec schreef:In principe hanteren wij KNHS-reglementen en hebben we ook KNHS-jury's. Dus ik neem aan van wel, al ben ik nog niet echt ingewerkt, dus ik praat gewoon vanuit mn eigen kennis en logica. Maar t hangt ten allen tijde van de jury af!
TS: ik ken wel A parcoursen, is dat hetzelfde als AA, of is dat weer iets anders?
Falona schreef:Waar heb je een maximum voor nodig? Je hebt toch een tijdslimiet? Als je teveel voltes draait ben je al heel snel te lang met je parcours bezig en krijg je alsnog strafpunten.
veerledec schreef:Klasse AA weet ik niet, ken ik verder niet, maar in de normale KNHS -wedstrijden (B-L-M-Z-ZZ) mag je tegenwoordig een volte om je laatst gereden hindernis rijden, zolang je maar niet de volgende hindernis al hebt 'aangereden'.
PaardenMeisJ schreef:Falona schreef:Waar heb je een maximum voor nodig? Je hebt toch een tijdslimiet? Als je teveel voltes draait ben je al heel snel te lang met je parcours bezig en krijg je alsnog strafpunten.
Ik rijd niet op tijd, maar op fouten en stijl!