Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

stom he had ik wel zin in, nu ga ik waarschijnlijk naar stadskanaal.. Het gaat onwijs in de L1 had afgelopen weekend 171 pnten
Nie bang zijn ik ben ook niet heel goed hoor.. ma ik moet ff kijken hoe ik dat ga doen met de selecties van de kamp. 
ken je niet maar dan misschien wel ik rijd op een schimmel: ITP, mijn topper daar staan wel foto`s
Zoro schreef:nee ik kan niet in vries want dat is een kring wedstrijd..stom he had ik wel zin in, nu ga ik waarschijnlijk naar stadskanaal.. Het gaat onwijs in de L1 had afgelopen weekend 171 pnten
Nie bang zijn ik ben ook niet heel goed hoor.. ma ik moet ff kijken hoe ik dat ga doen met de selecties van de kamp.
ik ga in roden mijn L2 debuut maken had vandaag alweer 172 punten had het totaal niet verwacht ik dacht dat ik ongeveer 160 zou rijden, maar ze is heel constant in het lopen dus ik ga het maar proberen.. spannend
zijn jullie 1 concurent minder hahah
hahaha
vink wel leuk hihi.. Maar ik ben wel bang voor de L2 volgens mij ben ik er nog net niet klaar voor als ik maar geen fouten maak in de proef heb ik wel winstpunt, maar als ik fouten ga maken dan red ik het net niet denk ik maar ja we zien wel kunnen niet elke keer 170 blijven rijden in de L1,
Zelfs met mindere proeven waarderen ze ons toch nog

Zoro schreef:wow gefeliciteerd man!! Super! en rieta? jeetje jullie zijn egt bang voor mij hehahaha
vink wel leuk hihi.. Maar ik ben wel bang voor de L2 volgens mij ben ik er nog net niet klaar voor als ik maar geen fouten maak in de proef heb ik wel winstpunt, maar als ik fouten ga maken dan red ik het net niet denk ik maar ja we zien wel kunnen niet elke keer 170 blijven rijden in de L1,
Ja en jij bent wel goed of niet RoyaltjuH?
was 1e
Heb nu 6 winstpunten in 4 wedstrijden dus mag nog niet over naar de L2...
ga wel even kijken hoor
stom he
ben je al Z2 geweest zit je al in over de L2.. hihi ma vind het onwijs spannend ik hoop zo dat het goed gaat.. maar ik denk wel dat we het kunnen als ze zich maar ontspant in de proef en dat doet ze altijd wel dan halen we onze punten ook wel in de L2. maar ben benieuwd hihi.. 
denk dat die van mij daar te rustig gaat lopen omdat ie het daar wel kent...