help! wie kan mij voorlezen 16 oktober simonshaven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gekke_koei

help! wie kan mij voorlezen 16 oktober simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 17:56

kreeg net een mailtje dat mijn vezorgster doodziek op bed ligt.

maar die zou mij dus gaan voorlezen. uitegrekend dat weekend gaat mijn schoonmoeder weg, dus die kan meook niet uit de brand helpen en om het nog erger te maken mijn vriend kan dus ook niet.

verder zou ik echt niet weten waar ik het moet vragen en het zou jammer zijn als ik de wedstrijd moest laten lopen.

iemand die zou willen lezen?? ik start in het L1 om 16.00 en 16.37
op hippisch centrum simonshaven.

OemmiejO

Re: help! wie kan mij voorlezen 16 oktober simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:10

Nee sorry.. eerst zou het wel kunnen.. maar k was te laat met inschrijven..

sorry.. succes met het verder zoeken en met je proefje..

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 18:28

tnx

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 12:30

gevonden

CharOn_lOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 21:02

HeeJ Heb Je Al Iemand Anders Wil Ik Wel Ho0wr

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 21:04

Op een wedstrijd is het vaak wel snel te regelen dat je een voorlezer hebt . Gewoon vragen of je de voorlezer van degene voor je mag lenen .

Veel succes met je wedstrijd.

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 21:05

Je hoeft toch niet voor zoiets je wedstrijd te laten schieten??
Dan leer je hem toch gewoon uit je hoofd?

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 11:32

me schoonmoeder kan gelukkig toch.

en uit me hoofd leren?? whahah het is en me eerste L1 proef en ik ben altijd ontzettend zenuwachtig... dan ga ik echt geen proef uit mijn hofd leren en zeker geen 2..

ik weet wat ik moet rijden, maar vraag me niet de proef zo op te dreunen want dat lukt me echt niet. ik haal alles doormekaar.

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 19:56

Heejj jij was toch degene die afhaakte?
Jammer hoor, hij was zeker een beetje lam aan je been zo te zien of niet?

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 06:24

och hou op schei uit.. ik werd strontziek van hem! tijdens het losrijden voor de 2e proef alleen maar in de staak en op zijn achterbenen. toen hij dat bij het wijken in de 2e proef ook deed was voor mij de maat vol.

maar vooral het feit dat dat jurymens uit haar hokje kwam na mijn eerste proef om me helemaal af te kraken.. demotiverend voor je 2e proef(waar ik hem dus meer oppakte en hij dat dus al helemaal niet van me pikte) maarkennelijk wilt men een gespannen paard zien.. want voor het eerst sinds tijden heb ik in me 1e proef ontspannen gereden.. maar goed volgens de jury moet ik voorlopig maar niet starten...

maar op dit moment weet ik echt niet meer wat ik aan moet met dat paard..

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 10:05

Je debuut in de L1 is dus helaas niet zo goed verlopen . Had je verder nog punten of commentaar op je protocol waar je iets mee kon of helaas niets nuttigs?

Eerst dus nog maar een poosje door oefenen .

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 13:25

Zonde joh.. maar die jury had op iedereen wel wat te zeuren hoor, een meisje haar paard deed zn kont wat scheef op de a-c lijn en toen had de jury na dr proef gezegd dat ze niet teveel M2 oefeningen moest oefenen, terwijl ze dat niet eens deed hoe kan die jury dat nou weer weten?
Ahg volgende keer beter, en je moet echt niet opgeven hoor gewoon lekker blijven starten!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 13:35

gekke_koei schreef:
maar vooral het feit dat dat jurymens uit haar hokje kwam na mijn
Pardon? Rare actie! Wat zei ze dan?

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 18:20

ze riep 3 keer mijn naam.. dus ik denk oliebol.. zal die kreupel gelopen hebben ofzo en wil ze me zeggen dat ik de 2e proefbeter niet kan rijden.. dus ik stap naar haar toe..

zegt ze, hoe vond je het zelf gaan.. dus ik zeg nou uhm.. redelijk.. zegt ze ik vond het helemaal niet goed. hij was op geen enkel punt voorwaarts en nageeflijkheid was ook ver te zoeken. dat is basis riep ze. ja okee daar moet ik haar gelijk in geven, maar zo slecht vond ik hetniet voor een eerste keer.

dus zei zegt ik weet niet wat je doet met trainen, maar dat zou ik maar eens gaan veranderen.. ik gezegd dat ik op een stal sta met zware bakken en dat ik veel moeite heb met hem ontspannen rijden op het moment(houd zich teveel vast door dat hij moetploegen.. iets waar hij in die fijne bakkenop simonshaven helemaal geen last van had en dus ook niet zo vast hield) maar dat ik ging verhuizen en dathet dan met trainen beter zou gaan.

ikmoest maar voorlopig niet starten, want dit ging nergens heen.. en als laatst toch maar succes voor de volgende proef...

ik stond echt met mijn mond vol tanden.. de nieuwe combi was al binnen en kon dus lekker mee genieten.. ik schaamde me echt rot..

dat meisje zat idd na mij.. ik zag met losrijden al dat dat paardje vrij beweeglijk was.. jong beesie zekers... tenminste.. het zag er uit alsof hij zijn balans nog niet goed had...

maar ik blijf ook zeker starten.. ik onthou haar naam maar al te goed en zorg dat ik nooit meer een wedstrijd start met haar als jurylid ze had echt wel een punt dat hij niet goed voorwaarts was en nietgoed nageeflijk.. maar dat had ikook op me protocol kunnen lezen en na afloop dat ze ff had kunnen toelichten.. maarniet zo associaal uit het raampje hangen voor ik mijn 2e proef moet gaan starten

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 20:03

Idd ik geef je groot gelijk, ik heb het pas geleden ook gehad ik was fleur een beetje los aan het krijgen in mn proef want ze zat muurvast kwam die jury uit zn auto je moet voortaan je handen wat stiller houden, dat had ie niet hoeven zeggen dat wist ik zelf ook wel en dat had idd ook op mn protocol kunnen staan maarja, k*t dressuur eigenlijk heh

Bedoel je dat surinaamse meisje?
Haar paard is pas 5

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 21:11

Mag ik vragen wie de jury dan welniet was?

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 21:14

He, wat jammer dat het niet naar wens ging. Maar kom op! Gewoon lekker door oefenen en blijven starten hoor, niet door zoiets opgeven..!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 21:21

Dat vind ik een beetje asociaal van die jury. En misschien een belletje richting het knhs. Ik vraag me eigenlijk wel af of dat op zo'n manier mag.

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:05

Even een kleine toelichting. De reden waarom de jury dat tegen je zei was eigenlijk meer ook als opsteker bedoeld voor de tweede proef om hem wat meer voorwaarts te laten zien. Hij liep niet slecht maar reageerde gewoon niet echt.
Ze had ook het idee dat je het helemaal niet naar je zin had in die eerste proef en kwaad was. Toen hij bij je tweede proef zo in verzet ging was ze verrast dat hij dus toch wel pit liet zien. Ze vond het jammer dat je toen toch niet doorreed, maar daar zal je een goede reden voor hebben. Alleen jammer dat je niet afgroette.

Wat dat andere meisje betreft, dat paard liep echt travers bij binnnenkomen op de A-C lijn en later ook steeds scheef en zo nog een paar dingen.

Het is makkelijk om op de jury te schelden en er zijn er inderdaad die oneerlijk zijn, maar dit was wel een rechtvaardige jury. Je had ook later naar haar toe kunnen gaan en het met haar er over hebben.

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 23:13

/edit Lielle

naam verwijderd
Laatst bijgewerkt door Lielle op 18-10-05 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 23:20

/edit Lielle

naam verwijderd

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 23:35

naam verwijderd

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 11:38

/edit Lielle

naam verwijderd

nee dat is de juiste manier van doen.. een paar dwat in de staak komt.. een paard wat op zijn achterbenen staat en danverbaasd zijn dat ook een flegmatiek paard pit kan hebben.. beetje verkeerde pit zullen we het maar noemen...

ik ga niet met een stakend paard verder rijden.. dat had steeds op de achterbenen gegaan en dan had ik gediskwalificeerd geweest wegens ongehoorzaamheid.. dus weg met die onzin...

ik was allang op weg terug naar huis, er was nog een ritje van een half uur voor ons in het verschiet. dan ga ik niet zitten wachten.

of het nou rechtvaardig was of niet... een opsteker.. dan weet ik niet wat zij opstekers vind... en dat is hetvervelende van jury's diehet paard voor het eerst zien. ik ken willem door en door en weet dat hij echt steigerend verder was gegaan hij was immers met losrijden al een half uur bezig)

maar het was zwaar demotiverend.. want als ze nix gezegd had.. waren we ook niet overstuur geweest voor de 2e proef.. dan had ik er aan proberen te rijden zonder dat ik die spanning had.. dan was de 2e proef beter uit d everf gekome.. willem reageerde erg heftig op mijn spanning die dat mens heeft veroorzaakt.. een opsteker.. zeggen dat ik maar niet meer moet starten.. laat me nietlachen zeg...
kan hier nog meer woorden aan vuilmaken.. maar doe het niet.. ben er helemaal klaar mee. streng en rechtvaardig kan ik meeleven.. maar niet zouit het raampje schreeuwen dat het beroerd ging en maar ff succes voor de volgende keer.. dat gaat mijn pette bove
Laatst bijgewerkt door Lielle op 18-10-05 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 11:45

Jammer dat het niet ging zoals je gehoopt had met je eerste L1 wedstrijd. Met Leon ging het met de endurance ook al niet zoals gepland....vervelend hoor
Maar kop op, op naar de volgende wedstrijd!!! Zo'n proef is vaak een momentopname en als je paard in een maffe bui is, dan is er geen redden meer aan. Gewoon lekker oefenen voor de volgende keer en ik wens je nu alvast heel veel succes!!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 16:22

Namen verwijderd, nergens voor nodig.