Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TeQuiero1 schreef:In de dressuuur is 9/10 keer....Op welke manege/ vereniging je ook rijd....de gene die voor de vereniging rijden winnen ...!!!
Met springen heb je t meer in je eigen hand...
Kelloriejj schreef:Ik kreeg vaak 155 punten met een 6 voor verzorging, terwijl er gewassen, ingevlochten, hoefjes gelakt enz was... Ik had een appaloosa, dat willen ze gewoon blijkbaar niet zien.
Kitty schreef:Beter rijden = hogere punten krijgen.
Als jij netjes rijdt, kunnen ze echt niet om je heen. Of je nou een KWPN-er hebt of een fjord of een fries.
Kelloriejj schreef:Ik kreeg vaak 155 punten met een 6 voor verzorging, terwijl er gewassen, ingevlochten, hoefjes gelakt enz was...
Effy schreef:Kelloriejj schreef:Ik kreeg vaak 155 punten met een 6 voor verzorging, terwijl er gewassen, ingevlochten, hoefjes gelakt enz was...
Als je het van je verzorgingspunten moet hebben ben je sowieso al niet goed bezig...
florislover schreef:ik rijd er dit jaar nog 2 met mijn paardje om te zeggen dat het daarna over is..
TeQuiero1 schreef:
In de dressuuur is 9/10 keer....Op welke manege/ vereniging je ook rijd....de gene die voor de vereniging rijden winnen ...!!!
Met springen heb je t meer in je eigen hand...