Inmiddels was ik al 5 maanden niet meer weggeweest dus ik had stiekem ingeschreven voor mijn 1e Z1 wedstrijd.
Ik had het tegen niemand verteld want ik wilde dat er niemand kwam kijken.
Alleen mijn beste vriendin en Fabienne wisten het

Gister Taco lekker gewassen en flink verwend.
Vandaag eerst even lekker in de stapmolen gezet en daarna klaar gemaakt voor het vertrek.
Daar aangekomen lekker rustig losgereden.
Althans rustig, Taco had er weer flink de vaart in.
Hij vind wedstrijden erg leuk, soms te leuk, hihi.
Na wat galop kalmeerde hij wat maar als hij in zo'n bui is dan heb ik in de ring altijd flink wat te stellen met hem.
De eerste proef was ik best tevreden over. Het is allemaal niet super maar voor de eerste keer mag ik niet klagen.
Taco was wat gespannen omdat hij al een tijd niet weg was geweest en ik kon hem niet goed op zijn gemak krijgen omdat ik stiekem toch wel wat zenuwachtig was.
Achter in de hoek vond hij het eng en helaas moest ik daar afwenden voor het appuyement, die waren dus niet al te best.
Ik kon de proef met een glimlach afgroeten en daar ging het me om.
De tweede proef gingen er dingen beter dan de eerste maar ook slechter.
Weer het appuyement uit de vervelende bocht.
De keertwendingen moesten vlak bij de rand van de bak en daar was hij het ook niet mee eens.
De eenvoudige wissels gingen boven verwachting en ik haalde hier ook 4x een 7 voor. (leuk hoor zoveel wissels in een proef).
Taco was de enige die applaus kreeg na de proeven en toen ik de bak uitkwam waren er allemaal mensen die naar me toe kwamen omdat ze het zo gaaf vonden

Uiteindelijk was ik 2x eerste (was in mijn eentje

En had in in de eerste proef 172 en in de tweede proef 173.
Bij 180 heb je een winstpunt dus ik ben meer dan tevreden

Foto met dank aan Fabienne er zullen nog vele mooie volgen
Wegrijden naar middendraf